سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرهاشمی: پیشرفت اسکی صحرانوردی بعد از انقلاب بی‌سابقه بود/ امیدواریم در المپیک نتیجه خوبی کسب کنیم

سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی گفت: پیشرفت اسکی صحرانوردی پس از پیروزی انقلاب‌ اسلامی بی‌نظیر بود و امیدواریم در المپیک نیز شاهد رشد در نتیجه اسکی بازانمان باشیم.

مصطفی میرهاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر به صورت فشرده صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. قه صورتی که پس از 3 روز تمرین یک روز استراحت در دستورکار داریم.

سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی افزود: امیدوارم که بتوانیم در المپیک زمستانی در شأن خودمان و کشورمان ظاهر شویم. البته ما برنامه‌هایی داشتیم که متأسفانه علیرغم تلاش‌های زیاد، عملی نشد. به عنوان مثال ما می‌خواستیم به اردوی تدارکاتی سوئد برویم که به دلیل نبود برف کنسل شد، در واقع بسیاری از برنامه‌ها ناخواسته بهم خورد.

میرهاشمی ادامه داد: در المپیک گذشته ما تنها یک سهمیه داشتیم اما امسال با توجه به پتانسیل و پیشرفت محسوس و برنامه‌های مدون توانستیم جایگاه خوبی بدست بیاوریم و یک سهمیه به المپیک خودمان اضافه کنیم. گرچه معتقدم امسال می‌توانستیم با سه المپیک راهی سوچی شویم.

وی ادامه داد: قصد داشتیم تا در 5 مسابقه لیگ خارجی‌ها را نیز شرکت دهیم، تلاش‌هایمان را نیز انجام دادیم ولی موفق به این دعوت نشدیم.
وی بیان کرد: امیدوارم مسؤولان دیدگاهشان به اسکی صحرانوردی مثبت باشد. شاید من سال دیگر در این تیم نباشم ولی برنامه‌ها باید بر روی روال پیش برود و هیچ توقفی در کارها صورت نگیرد.

میرهاشمی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پیش از اعزام به المپیک، ابتدا به مسابقات ورلدکاپ جهانی در ایتالیا برویم و سپس از آن‌جا به سوچی روسیه اعزام شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت اسکی صحرانوردی کشورمان پس از انقلاب بی‌سابقه است و امیدوارم با وجود همه کمبودها و کم و کاستی‌ها نتیجه مطلوبی در مقایسه با دورهای گذشته المپیک کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکی ، صحرانوردی ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.