سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تندباد و ریزش برف، اردبیل را در بر می‌گیرد

اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از وزش شدید باد در ساعات آینده در نقاطی از این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر نزدیک شدن جریان‌های جنوبی و کاهش فشار هوا در کرانه‌های جنوبی دریای خزر و نیز استان اردبیل است که پیامد آن وزش شدید باد خواهد بود.

بر این اساس ساکنان قسمت مرکزی استان اردبیل شامل شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر، سرعین، گرمی و مشگین شهر از ساعاتی دیگر شاهد وزش شدید باد از جانب جنوب غرب خواهند بود که بیشینه سرعت آن گاهی به 80 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

این وضعیت به لحاظ همراهی با جریان‌های ناپایدار در سطوح میانی جو از امروز سبب ریزش برف و باران در نقاطی از استان اردبیل خواهد شد.

روند افزایش نسبی دمای هوا نیز که از اوایل هفته جاری در استان اردبیل آغاز شده، تا ظهر فردا ادامه می‌یابد، ولی از آن پس با نفوذ جریان سرد سطح زمین به شکلی محسوس، هوا در منطقه سرد خواهد شد.

پیش بینی می‌شود که اوج بارش‌های ناشی از این سیستم از شامگاه پنج‌شنبه تا قبل از ظهر جمعه باشد، ولی تا روز یکشنبه هفته آینده بارش پراکنده و خفیف برف در اردبیل و بعضی نقاط این استان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ ز

برچسب ها: اردبیل ، وزش ، شدید ، باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.