سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب: شاکله اصلی تیم ملوان را قبل از پایان فصل می‌بندیم/مدیرعامل مقتدری را برای تیم ملوان انتخاب می‌کنیم

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که تا 20 اسفند شاکله اصلی تیممان را برای فصل بعد ببندیم.

سیروس محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است ترکیب اصلی تیممان از جمله وضعیت کادر فنی و بازیکنان را برای فصل بعد مشخص کنیم.  

مالک باشگاه ملوان بندر انزلی در ادامه اظهار داشت: ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا اسکوویچ را برای فصل بعد هم حفظ کنیم. تیم ملوان مقابل حریفانش تا آلان نتایج خوبی کسب کرده است. در مجموع از عملکرد اسکوویچ رضایت کامل دارم، همچنین ما قصد نداریم که احساس عمل کنیم و تمام تلاشمان را برای حفظ اسکوویچ برای فصل بعد انجام می‌دهیم.  

وی درباره استعفای شهسواری، عضو هیأت مدیره ملوان بندر انزلی اظهار داشت: شهسواری حضور کوتاه مدتی در باشگاه ملوان بندرانزلی داشت. بر این اساس من از زحمات وی طی این مدت تشکر و قدردانی می‌کنم.  

محجوب بیان کرد: شهسواری به علت مشکلاتی استعفا داد و من هم وارد جزئیات این استعفا نمی‌شوم.  

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی درباره انتخاب مدیرعامل تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ما در حال بررسی چند گزینه برای مدیرعاملی تیم ملوان بندرانزلی هستیم تا یک مدیر عامل مقتدر و کاربلد را برای باشگاه انتخاب کنیم.  

وی در مورد احتمال بازگشت مجدد در گروه باشگاه ملوان بندر انزلی بیان کرد: درودگر زحمات زیادی برای باشگاه ملوان انزلی کشیده است. وی حرفه‌ای عمل می‌کند و شرایط مهیا نباشد به تیم ملوان باز نمی‌گردد، تلفیقی از سنت و مدرن را در آکادمی اجرا می‌کنیم.  

وی درباره حضور احتمالی چراغپور در آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: مجله‌ی 2 ساعته با چراغپور داشتم و برنامه‌هایش برای آکادمی باشگاه را بررسی کردم. به هر حال چراغپور فرد توانمندی است و تجربیات ارزشمندی دارد. بر این اساس ما قصد داریم با فراهم کردن شرایط از چراغپور در آکادمی استفاده کنیم.  

محجوب عنوان کرد: به هر حال هدفمان این است که در آکادمی باشگاه کار سنتی و مدرن انجام دهیم و از تجربیات چراغپور در آکادمی بهره‌مند شویم.  

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی درباره وضعیت ایراندوست در آکادمی این باشگاه اظهار داشت: ایراندوست خدمات ارزشمندی برای آکادمی باشگاه ملوان انزلی انجام داده است. بازیکنان بزرگی تربیت کرده است که بر هیچ کس پوشیده نیست، به هر حال ما قصد نداریم با آوردن چراغپور تداخل در کار ایراندوست ایجاد کنیم.  

وی بیان داشت: بر این اساس به دنبال جابه جایی سمت‌ها در باشگاه ملوان انزلی نیستم هر فرد کارش را در باشگاه ادامه می‌دهد برنامه‌ریزی 4، 5 ساله برای باشگاه ملوان بندرانزلی دارم و با دیگر اعضای هیأت مدیره قصد دارم که تلفیقی از برنامه‌های سنتی و مدرن را در باشگاه ملوان نهادینه کنم.  

مالک باشگاه ملوان انزلی در پایان خاطر نشان کرد: ما بخشی از قرارداد بازیکنان را دیروز پرداخت کردیم. همچنین بر اساس برنامه قرارداد بازیکنان را سر موقع می‌دهیم تا مشکلی به وجود نیاید. 

انتهای پیام/  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.