سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

یزد شهر جهان اسلامی

شهردار یزد در دیدار با هنرمندان یزدگفت:،دقت داریم در آینده یزد را به عنوان شهر جهان اسلامی بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

مهندس عظیمی زاده در دیدار جمعی از هنرمندان شهر که به زعم برخی هنرمندان برای اولین بار در تاریخ شهرداری اتفاق می افتد، با تأکید به استفاده از سرمایه های اجتماعی و شبکه سازی در جامعه بر شناسایی شبکه های اجتماعی و استفاده از نفوذ و امکانات آنها در جهت اهداف شهرداری باشد.

شهردار یزد با اشاره به اینکه شبکه سازی در شهرداری مغفول مانده بر اجرایی کردن آن در آینده ای نزدیک خبر داد

وی اظهار امیدواری کرد در سازمان فرهنگی شهرداری برنامه ای تنظیم شود که ما چگونه می توانیم از هنر در پیشبرد برنامه های شهرداری استفاده کنیم.

مهندس عظیمی زاده همچنین در این دیدار از اجرای طرح پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه های شهرداری در سال 93 خبر داد که در کنار تصویب طرحها به عنوان موضوع خاص بررسی می شود.

شهردار یزد همچنین بر عدم مدیریت واحد شهری، نا هماهنگی ها و موازی کاری ها در شهر انتقاد نمود.
وی با اشاره به اهمیت برند سازی و برجسته کردن واژه های دارالعباده و یزد حسینیه ایران اظهار داشت: قصد داریم در آینده با معرفی بیشتر یزد و فرهنگ آن، شهرمان را به عنوان « جهان شهر اسلامی » مطرح کنیم.

عظیمی زاده خاطرنشان نمود: اعتقاد ما بر این است، همه امکانات شهرداری که استعداد مشارکت داشته باشد به اشتراک گذاشته شود.

شهردار یزد در این دیدار با اشاره به اینکه شما شهرداری را از خودتان و خودتان را از شهر بدانید به هنرمندان گفت: در این زمان شهرداری بیش از هر زمان دیگری برای پیشرفت نیاز به کمک دارد.

هنرمندان نیز در این دیدار با بیان مباحثی همچون پیوست فرهنگی برای پروژه ها که از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است، تشکیل نهادی به نام خانه هنرمندان یزد، برپایی شورای مشورتی شهرداری و تهیه تقویم فرهنگی خاطرنشان کردند که شهرداری می تواند یزد را به سراسر ایران معرفی کند.

هنرمندان همچنین با بر شمردن اینکه اگر تعامل با هنرمندان دو سویه باشد می تواند بسیار مفید واقع شود، آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری اعلام نمودند./ز
برچسب ها: یزد ، شهر ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.