سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار منطقه 13 :

همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری از عوامل حذف معضلات زیست محیطی

مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ضمن بر شمردن اقدامات صورت گرفته در خصوص محیط زیست شهری در مجموعه شهرداری منطقه 13 همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری را عامل حذف کلیه معضلات زیست محیطی دانست.

مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به ضرورت توجه به موضوع محیط زیست در بحث توسعه خدمات شهری گفت: سیاست شهرداری تهران در موضوع فضای سبز بر کاشت درختانی است که ضمن حفظ آراستگی و همخوانی با شرایط زیست محیطی  بیشترین نقش را در خصوص تصفیه هوای شهری ایفا کنند. 

وی یاد آور شد:  محیط زیست یک بحث جامع و فراگیر بوده که آلودگی هوا یکی از بخش های مهم آن است. مهرابی خاطر نشان کرد: حفظ منابع آبی و جلوگیری از آلودگی آنها ، مصرف بهینه آب در آبیاری های فضای سبز ، اقدامات موثر در  تفکیک پسماند، همه و همه از جمله ماموریت هایی است که در مجموعه معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 13 دنبال می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه اقداماتی از این دست در خصوص محیط زیست شهری و فضای سبز را منوط به همکاری و تعامل کلیه دستگاه های مسول دانست و افزود: در مجموعه شهرداری منطقه 13 نیز موضوع محیط زیست شهری در برنامه کاری ادارات و معاونت های مختلف تعریف شده و همگام با فعالیت های خدمات شهری و زیست محیطی اقدامات فرهنگی گسترده ای نیز از سوی بخش های مسول پیگیری میشود.

مهدی احمد مهرابی با بیان این مطلب که کم کاری در حوزه محیط زیست میتواند اثرات غیر قابل جبرانی بر پیکره شهر باقی گذارد ادامه داد: شهرداری اقدامات مثبت و ارزنده ای در خصوص توسعه و نگهداشت فضای سبز  انجام داده که در این خصوص در سطح منطقه 13 نیز با اجرای برنامه های متعدد کاشت ، به افزایش سرانه فضای سبز کمک شده است.

وی برپایی جشنواره های علمی و فرهنگی و ادامه روند توسعه حمل و نقل شهری را از جمله وظایف شهرداری در زمینه کاهش مخاطرات زیست محیطی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با مشارکت شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تهران در ردیف شهرهای ممتاز در خصوص توسعه حمل و نقل شهری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مدیریت ، معضلات ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.