سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«اندو» بازی‌ساز تیم‌ ملی ژاپن:

برای موفقیت در جام جهانی باید هر روز تلاش کرد

اندو یکی از فنی‌ترین بازیکنان تیم‌ ملی ژاپن معتقد است ژاپن در رقابت‌های جام جهانی 2014 بهترین نمایش را از خود ارائه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، «یاسو هیتو اندو» یکی از بهترین بازیکنان تیم ژاپن و تیم «گامبا اوزتا» است که علی‌رغم اینکه از لحاظ فیزیکی قوی نیست اما تکنیک فوق‌العاده‌ای دارد.
 
بازیکن سابق سال آسیا می‌گوید: من انگیزه‌های زیادی برای پیشرفت دارم، همیشه سعی می‌کنم تا جای ممکن بدنم را روی فرم نگه‌ دارم.
 
«اندو» یکی از بازیکنان کلیدی تیم‌ملی ژاپن در سال‌های اخیر است.
 
وی که 28 ژانویه سی و چهار ساله می‌شود یکی از پیرترین بازیکنان تیم زاکرونی است و با 140 بازی ملی و 12 گل پرافتخارترین بازیکن تیم‌ملی ژاپن است.
 
این بازیکن در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با به ثمر رساندن 3 گل یکی از مؤثرترین بازیکنان تیم‌ملی ژاپن بود.
 
شماره 7 تیم‌ملی ژاپن باز هم در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل نیز نقش مؤثری ایفا کرد و در راه جام جهانی به مربی ایتالیایی‌اش بسیار کمک کرد.
 
وی در خصوص زاکرونی می‌گوید: فکر می‌کنم واقعا مربی خوبی است و خود را خوب با تیم وفق داد.
 
وی در خصوص جام جهانی 2014 برزیل می‌گوید: موفقیت واقعی برای من زمانی‌ست که در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم، برای رسیدن به موفقیت در این رقابت‌ها ما مجبوریم هر روز پیشرفت کنیم.
 
وی می‌گوید: نمی‌دانم آیا تیم ما می‌تواند نتایج بهتری از جام جهانی قبل کسب کند یا نه، اما هدف ما بردن تمام بازی‌هایمان در جام جهانی است.
 
شخصا برای هر مسابقه در این جام تلاش زیادی خواهم کرد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.