سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: فیفا حاضر است در بحث سرمایه گذاری فوتبال دختران مشارکت گسترده ای داشته باشد

نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال در مسئولان استانی مدارس فوتبال دقایقی سخنرانی کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی در همایش مدیران استانی مدارس گفت: من از مسئولان فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال برای برگزاری چنین نشستی و همچنین پیگیری و آسیب شناسی مدارس فوتبال و فوتبال پایه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در بخش فوتبال پایه دختران، فستیوالی داشتیم که 13 استان در آن شرکت کردند و امیدواریم که در سال آینده استانهای بیشتری در آن شرکت می کنند و به احتمال زیاد هم شرکت می کنند. البته می خواهم این خبر خوب را بدهم که فیفا علاقمندی خود را برای تشکیل تیم‌های پایه زیر 12 سال در بخش بانوان اعلام کرده که در صورت انجام این کار بخش اعظم هزینه‌های آن توسط فیفا پرداخت می‌شود. فیفا گفته است حاضر است در بحث سرمایه گذاری فوتبال دختران مشارکت گسترده ای در جهان داشته باشد.

شجاعی در پایان گفت:شعار فیفا در سال جدید «با اهداف‌تان زندگی کنید» است و ما هم اهداف بزرگی داریم و  قصد داریم در جلسه شورای آکادمی این بحث را مطرح کنیم، چرا که با راه‌اندازی مدارس فوتبال کمک‌های فیفا را دریافت خواهیم کرد و آن را به استان‌ها اختصاص خواهیم داد. البته می خواهم به این نکته اشاره کنم که سرمایه گذاری روی فوتبال پایه و استفاده از بازیکنان بزرگی نظیر مهدوی کیا در کنار تیم های ملی پایه، باعث موفقیت تیم های ملی پایه است و امیدواریم در دیگر تیم های ملی هم چنین اتفاقاتی بیفتد.

در پایان نشست پرسش و پاسخ با حضور سید هادی آیت اللهی، مهدی محمدنبی، دوستی مهر، بیداریان، مهدوی کیا و گل محمدی برگزار شد و حاضران سوالاتشان را از اعضا پرسیدند.
در پایان از مدارس نمونه فوتبال کشور تجلیل شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: شجاعی ، فوتبال ، دختران ، فیفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.