سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

534 وقف جدید در سراسر کشور به ثبت رسید

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 534 وقف جدید اعم از منفعتی و انتفاعی طی هفته وقف در سراسر کشور به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدشرفخانی ضمن بیان این مطلب افزود: از این تعدادوقف جدید 201 مورد منفعتی، 266 مورد انتفاعی و 10 مورد منفعتی و انتفاعی است و مابقی هنوز مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه ارزش کلی این موقوفات جدید بیش از 640 میلیارد ریال است تصریح کرد: درزمینه ثبت وقف‌های جدید در سامانه طی ایام هفته وقف استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی بیشترین آمار را داشته‌اند.

ثرفخانی با بیان اینکه، یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام هفته وقف دیدار مدیران کل استان و مدیران شهرستانی با نمایندگان ولی فقیه و امام جمعه استان و ارائه گزارش عملکرد سازمان اوقاف بود، ادامه داد: در این راستا مدیران کل و مدیران شهرستانی با 393 نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و ائمه جمعه شهرستانی دیدار کردند که موجب تغییر نگاه این بزرگواران به عملکرد اوقاف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تیزرهای تبلیغاتی هفته وقف 1550 مرتبه در بخش های مختلف رسانه ملی پخش شد،‌ بیان کرد: 161 پروژه عمرانی و اقتصادی در طول این هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و 375 نمایشگاه عملکرد اوقاف در میادین اصلی شهرها، امام‌زادگان شاخص و مصلی‌های نماز جمعه برپا شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام بدنه و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه در هفته وقف شبانه روزی تلاش کردند، خاطرنشان کرد: رویکرد اطلاع‌رسانی و پوشش خبری این هفته نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت بود که یکی از علل آن برگزاری همایش وقف و رسانه پیش از آغاز هفته وقف است که فضای رسانه‌ها را برای این مهم آماده ساخت.

برچسب ها: باشگاه ، ارزش ، کلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.