سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در تأمین امنیت

دادستان شهرستان شهریار گفت: بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی بمنظور ارتقاء هرچه بیشتر امنیت در ایجاد شناسنامه امنیتی برای این منطقه در صورت مساعدت شورای تأمین تحقق می‌یابد.

طاووسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: درصورت مساعدت مسئولین، طرح‌هایی را مدنظر قرار داده‌ایم که ایجاد شناسنامه امنیتی و مشارکت بخش خصوصی در تأمین هرچه مطلوب‌تر امنیت از نمونه‌های آن است.

وی در ادامه در تشریح وضعیت امنیتی شهرستان شهریار تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به ارتقاء سطح امکانات شهریار در حوزه‌ی انتظامی و اعمال مجازات‌ها و برخوردهای شدید باز دارنده،‌عزم جدی دستگاه قضایی، انتظامی و شورای تأمین ، جرایم خشن در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا کرده اما در حوزه جرایم خرد شاهد افزایش آن بوده‌ایم.

طاووسی در پایان با اشاره به تأثیر وضعیت اقتصادی و معیشتی در افزایش جرایم خرد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه بودجه‌ای ندارد و طرح‌های مورد نظر خویش را به شورای تأمین ارائه نموده‌ایم که درصورت مساعدت، قابلیت اجرایی پیدا می‌کند که در افزایش سطح کمی و کیفی امنیتی در شهرستان شهریار، به نحو هرچه مطلوب‌تری اثرگذار خواهد بود.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: مجلس ، شورا ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.