سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبیری: رسانه‌ها بی‌انصافی کردند/ مگر آدم کشته‌ام که می‌گویند کارتم ضبط شده است؟

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر گفت: متاسفانه رسانه‌ها در خصوص حواشی پس از دیدار گیتی پسند و هلال احمر یکطرفه عمل کردند و تیم ما مظلوم واقع شد.

محسن خبیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما در دیدار با تیم فوتسال گیتی پسند تا دقیقه 10 نیمه اول با تمرکز کامل بازی کرد اما روی یک خطا گلی دریافت کردیم و همین گل باعث شد تمرکز بازیکنان تا حدی به هم بخورد و این قضیه منجر به دریافت گل‌های بعدی شد.

وی افزود: مابین دو نیمه با صحبت‌هایی که با بازیکنان شد تمرکز از دست رفته آنها را بازگرداندیم و همین باعث شد بتوانیم بارها دروازه تیم‌ گیتی پسند راه باز کنیم تا جایی که آنها باورشان نمی‌شد با این اختلاف جلو بیافتیم.

خبیری تصریح کرد: اما متاسفانه به یکباره با فشار هوداران و داور و نیمکت حریف وضعیت بازی عوض شد و بعد از گل ششم همه نیمکت گیتی پسند به جز لک به زمین بازی آمدند و داور هم با هیچ کس برخوردی نکرد اما با یک اعتراض کوچک که منجر به پنالتي براي ما مي‌شد اما جريان بازي برگشت و گل هفتم گيتي پسند به ثمر رسيد، داور به من گفت که نیمکت را ترک کنم و بالا بروم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر ادامه داد: در پایان بازی در حالی که می‌خواستم به دوران خسته نباشید بگویم ناظر بازی گمان کرد که من قصد کار دیگری را دارم از طرف دیگر وقتی سرمان را برگرداندیم مشاهده کردیم که اسماعیل‌پور بازیکن اخراجی گیتی پسند توپ را محکم به سمت بازیکن ما شوت کرد.
 

وی تاکید کرد: در شرایطی که با وجود فشارهای مختلف روانی نتیجه بازی به ضرر ما به پایان رسیده بود این حرکت بازیکن تیم گیتی پسند، بازیکنان ما را بیشتر تحریک کرد و یک درگیری جدید شروع شد، متاسفانه به جز تیم ما و گیتی پسند حدود 30 لباس شخصی نیز وسط زمین ریختند و حتی به من نیز حمله کردند.

وی افزود: نمی‌دانم این افراد چه کسانی بودند ولی به ما فحاشی و حمله کردند ما نیز تلاش کردیم تا بازیکنانمان را به رختکن هدایت کنیم.

خبیری اظهار داشت: متاسفم که برخی از خبرگزاری‌ها تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر ما می‌شکنند و تیم هلال احمر در این دیدار هم از نظر فنی و هم حاشیه‌ای مظلوم واقع شد.

وی افزود: به ما در این بازی هم فحاشی شد و هم کتک خوردیم.

در خصوص داوران نیز باید بگویم که این داوران بهترین داوران لیگ هستند و عملکرد آن‌ها نیز خوب بود اما برخی فشارهای بیرونی باعث شد تا تمرکز آن‌ها به هم بخورد و در صحنه‌ای که  می‌توانستند پنالتی اعلام کنند، به درستی سوت نزنند.

** اسماعیل‌پور شروع کننده درگیری‌ها بود

خبیری عنوان داشت: گیتی پسند مربی بسیار با شخصیت و بزرگی دارد. لک از دوستان من است و بسیار هم به وی علاقه‌مندم.

مدیریت خوب طاهری در گیتی‌پسند را نیز نمی‌توان نادیده گرفت اما آن‌چه باعث تعجب ما می‌باشد این است که این عوامل از کجا وارد زمین شدند وبه درگیری‌ها دامن زدند.

وی افزود: برخی از خبرگزاری‌ها عنوان می‌کنند که ما شروع کننده درگیری‌ها بودیم اما باید بگویم که این اسماعیل‌پور بود که آتش حواشی را روشن کرد و با وجود چنین فشاری طبیعی بود که بازیکنان ما نیز با این حرکت تحریک شوند.

سرمربی هلال‌احمر بیان کرد: ما حتی نیم ساعت در رختکن حبس بودیم تا سروصدا فروکش کند و با کمک یگان ویژه از رختکن خارج شدیم.
در این چند سال برای اولین بار بود که چنین فحاشی و حرکاتی را از جانب تماشاگران می‌دیدیم.

چنین مواردی از تماشاگران فهیم و با شخصیت اصفهانی بعید بود.
 


** قتل و غارت نکردم، فقط محروم شدم

خبیری در خصوص عنوان شدن واژه " ضبط کارت" وی در دیدار با گیتی پسند گفت: مگر من آدم کشته‌ام که می‌گویند کارت بازی‌ام ضبط شده است این یک قضیه طبیعی است که وقتی بازیکن یا مربی اخراج می‌شود کارت وی گرفته شده و محرومیتش اعلام می‌شود وبیان این گونه الفاظ از سوی برخی جالب نیست مگر ما قتل وغارت کرده‌ایم که چنین می‌ گویند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه ما، باشگاهی اخلاقی است و سرلوحه آن بحث اخلاق و احترام است و ما از اول مسابقات تا به امروز بارها از داوری متضرر شدیم اما مثل خیلی‌ها اعتراض نکرده‌ایم و چنین وصله‌هایی به باشگاه ما نمی‌چسبد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیبری ، کارتم ، ضبط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.