سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اعلام آمادگی 39 گروه جهت شرکت در هفتمین برف آورد سالانه شهر برفی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی 39 گروه جهت شرکت در هفتنمین برف آورد سالانه شهر برفی 1392 در محل منطقه نمونه چغاخور خبر داد.

مژگان ریاحی اظهار داشت: هفت سال پيش در سال 1385 براي اولين بار در استان چهارمحال و بختياري جشنواره اي به نام برف و يخ اجرا شد و بعد به نام جشنواره شهر برفي و سپس به عنوان برف ‌آورد سالانه شهربرفي ناميده شد.
اكنون هفتمين سالانه ي اين جشنواره از 8 لغايت 11 بهمن ماه سال جاري در منطقه نمونه گردشگري چغاخور و در مجاورت مجتمع فرهنگي، آموزشي آفتاب چغاخور برگزار مي‌گردد.
وی، هدف از برگزاری این برف آورد را  زمينه سازي براي طراحي و اجراي بين المللي برف آورد سالانه، نگرش ويژه به جاذبه هاي استان چهارمحال و بختياري به عنوان مقصد گردشگري زمستاني كشور، جذب گردشگران زمستاني، ميزباني هنرمندان و شركت كنندگان از سراسر كشور، ايجاد رقابت سالم و گسترش روحيه همكاري بين جوانان و علاقمندان، معرفي ساير جاذبه هاي طبيعي، تاريخي و هنرهاي سنتي و صنايع دستي استان چهارمحال و بختياري با برپايي غرفه و نمايشگاه بیان نمود.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، تعداد گروه هایی که جهت حضور در این برف آورد اعلام آمادگی نموده اند را 179 نفر در قالب 39 گروه دانست و گفت: از این تعداد 13 گروه خارج از استان و 26 گروه از داخل استان برای شرکت در این برف آورد ثبت نام کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.