سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

افزایش سرانه مدارس عشایری در بودجه سال 93

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبارات سال 93 مدارس عشایری در راستای جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان عشایر افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، دکتر علی اصغر فانی در حاشیه بازدید از دبیرستان پسرانه شبانه روزی عشایری کرمان ، مدارس شبانه روزی را مصداق عدالت آموزشی دانست و افزود : عشایر سرمایه های انقلاب اسلامی ایران هستند و فرزندان آنها نباید از تحصیل محروم باشند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه ی سفر خود به کرمان از پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان بازدید کرد.

دکتر فانی در این بازدید ، هدف از راه اندازی این پژوهشکده ها را کیفیت بخشی آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: 300 پژوهشکده تعلیم و تربیت در سطح کشور فعالیت می کنند و 450 منطقه کشور نیز بدون پژوهشکده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان از استانهای پیشگام در راه اندازی پژوهش سراهاست ، تصریح کرد: پژوهش سراهایی که قبلاً فعال بوده و هم اکنون تعطیل و یا نیمه تعطیلند، دوباره احیا می شوند.

دکتر فانی در ادامه با خانواده معزز شهید حجت الاسلام حاج شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان که در سال 65 توسط منافقین کور دل به شهادت رسید ، دیدار کرد.

وی از مقام والای شهید ایرانمنش و صبر و مجاهدت خانواده معظم شهید تجلیل کرد .

وزیر آموزش و پرورش همچنین با حضور در منزل جانباز فرهنگی آقای حمید رضا افاضاتی از فداکاری ها و ایثارگری های وی و همسر این جانباز سرافراز قدردانی کرد.

آقای حمید رضا افاضاتی جانباز شیمیایی 70 درصد ، کارشناس اداره کل آموزش و پرورش است که از ناحیه گردن و دو دست نیز به علت اصابت ترکش خمپاره جانباز می باشد./ش


برچسب ها: سرانه ، مدارس ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.