سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخست وزير سوريه:

هدف کنفرانس ژنو 2 بايد مبارزه با تروريسم باشد

وائل الحلقی تاکید کرد: هدف اصلی از برگزاری کنفرانس ژنو 2 باید مبارزه با تروریسم باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی سوریه،نخست وزیر سوریه تاکید کرد : هدف اصلی از برگزاری کنفرانس ژنو 2 باید مبارزه با تروریسم در این کشور باشد. 

وائل الحلقی افزود: دولت سوریه به پیگیری برنامه سیاسی برای حل بحران در کشور ادامه می دهد و آن را راهکار واقعی برای خروج از بحران می داند. 

الحلقی گفت: "هیات دولت سوریه در کنفرانس ژنو 2 امیدها و رنج های ملت سوریه را به همراه دارد و بر اساس توصیه‌های بشار اسد رئیس جمهور این کشور عمل می کند. "

الحلقی خاطر نشان کرد: "دغدغه اصلی ما مبارزه با تروریسم در سراسر کشور است. ما به تعقیب این تروریست ها در همه جا ادامه خواهیم داد. کشورهای حامی تروریسم که به تروریست ها اجازه می دهند از مرزهایشان عبور کنند یا از نظر مالی و تسلیحاتی به آنها کمک می کنند باید در کنفرانس ژنو 2 زیر فشار قرار کنند."

نخست وزیر سوریه گفت:" دولت به پیگیری برنامه سیاسی که رئیس جمهور بشار اسد حدود 1سال پیش اعلام کرد، ادامه می دهد. این برنامه فراگیر سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی از حمایت ملت سوریه برخوردار است. 

وائل الحلقی افزود: سازمان‌های غیردولتی و نیز شخصیت‌های محلی در سوریه نقش مهمی برای آشتی در کشور ایفا می کنند تا آسیب‌های ناشی از بحران بر جامعه سوریه را کاهش دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.