سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نوجوانان سفیر قم در مرحله نهایی والیبال کشور به مصاف حریفان می‌روند

نوجوانان والیبالیست سفیر قم از امروز در مرحله پایانی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدارهای مرحله نهایی والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک رده سنی نوجوانان کشور در حالی از امروز آغاز می‌شود که در مرحله مقدماتی این پیکارها تیم سفیر قم با حضور موفق در مقابل حریفان نشان داد که می‌تواند یکی از شانس‌های قهرمانی این رقابت‌ها باشد.


امسال در این رقابت‌ها 14 تیم برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و یکی از تیم‌های شرکت کننده تیم سفیر قم بود که با کسب رتبه سوم گروه دوم به مرحله پایانی صعود کرد تا یکی از شانس‌های قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها باشد.

بازی‌های تیم‌های حاضر در مرحله گروهی در حالی به مدت یک هفته برگزار شد که بدین ترتیب هفت تیم مدعی حاضر در گروه اول به میزبانی هیئت والیبال استان بوشهر و هفت تیم در گروه دوم به میزبانی شهرستان پیشوا به مصاف هم رفتند.

در پایان بازی‌های گروه نخست در بوشهر تیم‌های شهدای ورزش کرمانشاه، گل گهر سیرجان، شکوفا صنعت کرمان، پیشگامان شفق اردکان، دلیران دشتی بوشهر، مناطق نفت جنوب و شهرداری دزفول به ترتیب در مکان‌های اول تا هفتم جای گرفتند و چهار تیم اول به مرحله نهایی صعود کردند. همچنین با خاتمه دیدارهای گروه دوم در شهرستان پیشوا نیز به ترتیب تیم‌های شهرداری ملکان، کاله جوان، سفیر قم، ذوب آهن اصفهان، شهرداری پیشوا، عقاب تهران و فولاد عظیمی گنبد اول تا هفتم شدند و چهار تیم اول به مرحله نهایی راه یافتند و بازی‌های مرحله نهایی با حضور هشت تیم انجام می‌شود.

دیدارهای مرحله نهایی بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال در حالی از امروز به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می شود که مرحله داخلی گروه‌های مسابقات والیبال دسته یک نوجوانان به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

در واقع برگزاری این بازی‌ها به صورت دوره‌ای و به مدت سه روز تا سوم بهمن ماه برگزار می‌شود و روز چهارم بهمن ماه نیز مرحله حذفی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد، ضمن اینکه روز پنجم بهمن ماه مرحله ضربدری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دسته یک برگزار می شود تا صبح و عصر روز ششم این رقابت‌ها با برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی به پایان برسد.

بر اساس تبصره 12 آیین‌نامه سازمان لیگ هر تیمی که از حضور در این مرحله از مسابقات انصراف دهد علاوه بر پرداخت 10 میلیون تومان جریمه، دو امتیاز از تیم بزرگسالان آنان نیز کسر خواهد شد./ش

برچسب ها: قم ، دیدار ، نوجوانان ، سفیر ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.