سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

رییس دیوان عالی کشور: ولایت فقیه ستون نظام جمهوری اسلامی

رییس دیوان عالی کشور گفت:ولایت فقیه ستون نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود و ملت با تبیعت از رهبری واحد ، بصورت یکپارچه و متحد به سمت تعالی در حرکت است .

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،آیت الله محسنی گرکانی در مراسم گرامیداشت شهادت نواب صفوی که در مسجد جامع قائمشهر برگزار شد افزود:ولایت فقیه بعنوان یک ضرورت برای کشور و نظام جمهوری اسلامی خنثی کننده تمامی دشمنی های کشورهای مستکبر است.

وی فروپاشیدن انسجام ملت را،خواست و هدف دشمنان دانست وگفت:دشمنان با درک اثرگذاری ولایت فقیه در انسجام بخشی کشور ایران، موضع ضربه زدن به این نظام را جدایی ملت از ولی فقیه می دانند.

رییس دیوان عالی کشور با تاکید براینکه دشمنان بدنبال ملتی بدون انسجام هستند،گفت:هوشیاری و حضور مداوم مردم مسلمان ایران درصحنه های مختلف تمامی توطئه ها وخواست دشمنان را نقش برآب کرده است .

وی ادامه داد:این حضور همیشگی و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن ، برای دشمنان چاره ای بجز عقب نشینی در برابر خواست ملت نگذاشته است.

آیت الله محسنی گرکانی،ملت فاقد ولایت فقیه را ملتی ضعیف در مقابل دشمنی ها دانست و گفت: وضعیت کنونی کشورها ناشی از همین نداشتن عنصر وحدت آفرین ولایت فقیه است .

وی درادامه از شهید نواب صفوی و شهدای فداییان اسلام بعنوان افرادی نام برد که برای آگاهی بخشی ملت نسبت به جور و فساد شاهنشاهی از خود گذشتند.

رییس دیوان عالی کشور اظهارداشت: شهدای فداییان اسلام برای اهداف اسلامی و دینی بدون هیچ ترس و واهمه ای از جان خود گذشتند و در این راه به شهادت رسیدند./ش

انتهای پیام

برچسب ها: ولایت ، ستون ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.