سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان روانسر با همکاری سرمایه گذاران خارجی احداث می شود.

نماینده مردم روانسر گفت : با سرمایه گذاران ایتالیایی و سوئدی برای ساخت بیمارستان در شهرستان روانسرب مذاکراتی صورت گرفته است . با ساخت این بیمارستان، روانسر قطب توریسم درمانی غرب کشور می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نعمت الله منوچهری با اشاره  به تجمیع عمده امکانات بخش سلامت در تهران افزود:مردم اکثر شهرهای کشور از جمله روانسر حتی از داشتن یک بیمارستان هم محرومند.

منوچهری با بیان اینکه اختصاص بودجه مناسب  به مناطق محروم صورت نگرفته است ، ادامه داد:تصمیم گرفته ایم از سرمایه گذاران خارجی برای ساخت بیمارستان در شهرستان روانسر استفاده کنیم و باسرمایه گذاران کشورهای ایتالیا و سوئد در  روانسر در خصوص این موضوع گفتگو کردیم تا بیمارستان 200 تختخوابی را در 5 کیلومتری شهرستان احداث کنند.

وی با اشاره به پتانسیل بسیار خوب استان و به ویژه شهرهای مرزی آن ، افزود: استان کرمانشاه به شدت مستعد توسعه توریسم درمانی  در غرب کشور است

 به گفته وی در کنار این بیمارستان، علاوه بر احداث دانشکده پزشکی، امکانات لازم برای توسعه توریسم درمانی از قبیل هتل و رستوران را نیز احداث  خواهد شد. در حال حاضر پیگیر مذاکره با منابع طبیعی برای واگذاری 30 تا 40 هکتار زمین برای احداث این بیمارستان هستیم./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.