سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل حمل و نقل وپايانه هاي استان البرز در ديدار با صنوف حمل و نقلي:

فراهم كردن شرايط سفر ايمن و روان اولويت اصلي اداره كل "حمل و نقل" و پايانه هاي "استان البرز"

تلاش همه جانبه براي فراهم كردن شرايط سفر ايمن و روان و بستر حمل و نقل اقتصادي و سود آور از اولويت هاي كاري اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان البرز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، قاسم باقري در ديدار با انجمن هاي صنفي بخش هاي حمل ونقل كالا، مسافر و رانندگان كرج ، نظرآباد و هشتگرد در خانه حمل ونقل استان ضمن بيان اين مطلب اولويتهاي كاري اداره كل را ذكر كرد.

مديركل حمل و نقل وپايانه هاي استان البرز افزود: وجود مسيرهاي پرتردد، شرايط جمعيتي، وجود تعداد زيادي واحد صنعتي در اين استان نشان‌دهنده جايگاه حساس و تاثيرگذار حمل و نقل در استان البرز است كه بايد با برنامه‌ريزي و تلاش مضاعف علاوه بر ارتقاي حمل و نقل ، شرايط مطلوب تري را در استان براي حمل و نقل ايمن، روان و اقتصادي فراهم كرد.

وي از اصناف به عنوان بازوان اجرايي اداره كل ياد كرد و افزود: صنوف حمل ونقلي وظايف خطيري بر عهده دارندكه بايد بتوانند با همكاري گسترده با يكديگر، برنامه ريزي و استفاده از فن آوريهاي نوين اين وظايف را به نحو احسن به انجام برسانند تا رضايت مندي كاربران بخش حمل و نقل جاده اي بيش از پيش فراهم شود.

باقري ضرورت تكريم ارباب رجوع و ارائه خدمات مناسب به خدمات گيرندگان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: استفاده از وسايل نقليه داراي شرايط ايمن براي سفر و همچنين وجود حساسيت و دقت مضاعف براي برنامه ريزي سفر از اهميت زيادي برخوردار است و بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سفر ، ایمن ، صنوف ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.