سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین قبض صادر شد؛

بدهی شرکت "آلومینیم المهدی" به 298 میلیارد تومان رسید

معاون بهر‌ه‌برداری شرکت توزیع نیرو با بیان اینکه آخرین قبض صادر شده برای آلومینیم المهدی 298 میلیارد تومان بوده گفت: خدمت رسانی به صنایعی که هزینه خدمات برق خود را پرداخت نمی‌کنند اجحاف به مردم است.

ذاکری معاونت بهر‌ه‌برداری شرکت توزیع نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران، گفت: آخرین قبض صادر شده برای شرکت صنایع آلومینیم المهدی به 298 میلیارد تومان رسید.
 
وی با بیان اینکه این شرکت از ابتدا تأسیس تاکنون هزینه برق خود را پرداخت نکرده افزود: عدم قطع برق صنایع ترجیح صنعت به مردم است.
 
وی افزود:‌با این اقدام مردم تحت فشار قرار می‌گیرند.
 
ذاکری در خصوص وضعیت خاموشی در این استان نیز گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات هر ساله خاموشی‌های استان  را 10 درصد کاهش داده‌ایم.
 
وی گفت: بحث همیاران بابا برقی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در این استان با هدف مدیریت مصرف در منازل و مشترکین خانگی پیگیری می‌شود و برای خانوارهایی  که در این طرح ثبت نام می‌کنند و مدیریت مصرف را رعایت می‌کنند جوایزی در نظر گرفته خواهد شد.
 
معاون بهر‌ه‌برداری شرکت توزیع نیرو اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح میزان مصرف خانگی 60 درصد کاهش پیدا کند.
 
ذاکری همچنین درباره اجرای اتوماسیون در شبکه‌ی برقی این استان گفت: بحث اتوماسیون در برنامه استراتژیک مطرح شده و موجب خدمت‌رسانی پایدار به مشترکین است.
 
وی عمده مأموریت این موضوع را تأمین روشنایی معابر عنوان کرد و افزود: طرح اتوماسیون خاموشی معابر را کم و کیفیت خدمات‌رسانی را بهبود می‌بخشد.
 
ذاکری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این طرح به صورت پایلوت در حال پیگیری و امیدواریم با این اتفاق آسیب‌رسانی به تجهیزات در اصرع وقت تشخیص داده شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.