سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین واحدی:

حرکت شجاعانه همافران نیروی هوایی سند افتخار کارکنان ارتش در دوران انقلاب است

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ کمر رژیم شاهنشاهی را شکست و موجب تسریع در پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، در سیزدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس ویژه بزرگداشت فجرآفرینان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ کمر رژیم شاهنشاهی را شکست و موجب تسریع در پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران شد.  
 
وی در این جلسه هم اندیشی که با محوریت بیعت تاریخی کارکنان آجا در ۱۹ بهمن ۵۷ با حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ از شکننده‌ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی بود.  
 
حجت الاسلام و المسلمین واحدی با بیان اینکه باید به اتفاقات و حوادث دوران انقلاب اسلامی به ویژه نقش ارتش به عنوان تسریع کننده در روند پیروزی این انقلاب بیشتر توجه و پرداخته شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تمام عیار است و در این بین نقش حضرت امام خمینی در هدیات انقلاب به خصوص اعتماد ایشان به ارتش که برکات فراوانی برای انقلاب داشت، بسیار مهم، حساس و مدبرانه بود.  
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش حرکت شجاعانه همافران نیروی هوایی و حضور آنان در اقامتگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با حضرت امام خمینی (ره۹ را سندی از افتخار کارکنان ارتش در دوران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این حضور حماسی و بیعت طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حرکت ، شجاعانه ، هم اندیشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.