سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دولت آمریکا با شکست سیاست های داخلی مواجه شده است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت:دولت آمریکا به دلیل عدم ناتوانی در تحقق طرح هایی مانند دراجرای طرح بیمه اجباری برای شهروندان آمریکایی به عنوان امتیازی مهم در عملکرد دولت وسایر موارد با شکست سیاست های داخلی موجاه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: مشکلات داخلی و سیاست های خارجی دولت آمریکا علت اصلی استقبال اوباما از توافقنامه ژنو است و از سوی دیگر این مهم اقدامی در برابر عدم تحقق قول های رئیس جمهور امریکا به مردم در جهت ارائه خدمات اجتماعی است.

وی با اشاره به ضعف های دولت آمریکا در موضوعات داخلی تصریح کرد : کسر بودجه و مشکلات اقتصادی با ساختار گسترده در این کشور باعث بروز اختلافاتی بین دولت و کنگره آمریکا شده است.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن برچسب شکست داخلی را بر پیکره دولت آمریکا چسباندواضافه کرد: دولت آمریکا در برخورد با افزایش نرخ بیکاری و اصلاح قانون مهاجرت و ایفای نقش در تغییر آب و هوایی دنیا با وجود خطراتی در زمین که بشر را تحدید می کند وقوانین حمل صلاح دولت آمریکا کارنامه قابل قبولی را ارائه نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهارداشت :شکست دولت آمریکا در داخل کشور موج اعتراض را به سمت دولت اوباما هدایت کرده است و این موضوع بحرانی بزرگ در این کشور تلقی می شود ./ش


برچسب ها: دولت ، آمریکا ، سیاست ، ژنو ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.