سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور 25 کشتی گیر آزادکار مازندرانی در جام تختی

دبیرهیئت کشتی مازندران از حضور 25 کشتی گیر آزادکار مازندرانی در جام بین المللی تختی خبر داد.

غلامرضا نوری زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود کمیته فنی فدراسیون 48 کشتی گیر برتر کشور را به اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جام تختی دعوت کرد که از این تعداد 25 کشتی گیر از مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه 6 نفر برتر اوزان مختلف به این اردو دعوت شدند، افزود: در هر هشت وزن تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشتی گیران مازندرانی حضور دارند.

دبیرهیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد جام تختی براساس قوانین جدید فدراسیون جهانی فیلا در هشت وزن برگزار می شود.

نوری زاده در ادامه گفت: مهران رضا زاده و رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل پور، سید احمد محمدی ، عباس دباغی و همت کریمی در وزن 61 کیلوگرم، مهدی تقوی، ابراهیم نصیری و مهدی یگانه جعفری در 65 کیلوگرم، سعید داداشپور،مرتضی گودرزی، سبحان محمدزاده و ایمان رحمانی زاده در 70 کیلوگرم، عزت الله اکبری، ایمان محمدیان، جعفر قاسمی و مرتضی رضایی در 74 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی، محمدحسین محمدیان و جلال زمان در 85 کیلوگرم، عباس طحان، حامد طالبی زرین کمر در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی، عبدالله قمی و جابر صادق زاده در 125 کیلوگرم به عنوان 25 کشتی گیر مازندرانی در جام بین المللی تختی هستند.

وی اذعان داشت: در مسابقات کشتی آزاد جام تختی هشت مربی حضور دارند که حسین نقیبی یکی از مربیان سازنده مازندرانی نیز در کادر فنی حضور دارد.

نوری زاده در پایان با اشاره به حضور کشورهای مختلف در این جام افزود: مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی تختی روزهای 17 و 18 بهمن در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود./ش

انتهای پیام

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.