سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

طرحهای بالای 80 درصد پیشرفت دراولویت بهره برداری قرار گیرد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهره برداری از طرحهای بالای 80 درصد پیشرفت در اولویت دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سید موسی خادمی در شورای اداری این استان حل مساله جا به جایی اعتبارات طرحهای عمرانی را یک گام مطلوب برای استفاده بهتر از منابع و شتاب بخشی اجرای طرحهای عمرانی با پیشرفت فیزیکی مناسب دانست.

وی به وجود دو هزار پروژه عمرانی با پیشرفت های فیزیکی متفاوت اشاره کرد و افزود: باید طرحهایی که در مرحله بهره برداری قرار دارند با استفاده از جابه جایی اعتبار تکمیل و راه اندازی شوند.

*دستگاههای اجرایی از ظرفیت کمیته های مشورتی ملی بهره گیرند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به فعالیت سه کمیته مشورتی استان در سطح ملی خبر داد و گفت: برگزاری نشست این کمیته ها در وزارتخانه ها با بهره گیری از توانایی نخبگان استان فرصت خوبی برای شناسایی ظرفیت های استان و حل مشکلان آن فراهم کرده است.

وی تصریح کرد :دستگاهها ی اجرایی استان باید از این فرصت با توجه به وجود نیروهای نخبه استان در بدنه مدیریتی سازمانها و بنگاه های اقتصادی کشور با ارایه طرح و مشارکت علمی و پژوهشی بیش از پیش بهره گیری نمایند.

خادمی گفت : در هفته جاری دوجلسه کمیته مشورتی ملی استان در وزارت بهداشت و درمان و وزارت اقتصاد برگزار خواهد شد.

* برنامه های دهه فجر مردمی و پرشور برگزار شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخشی از نشست شورای اداری استان خطاب به مدیران به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: دهه فجر فرصتی برای گرامیداشت آرمان های رهبرفقید انقلاب و شهدای این مرز و بوم است.

خادمی به پرشور ،بانشاط و مردمی برگزار کردن آیین های جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: باید در این فرصت ها دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

* برون سپاری کارها شتاب بخشی شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برون سپاری کارهای دستگاههای اجرایی به بخش خصوصی استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست گفت: باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کرد .

وی تصریح کرد: دراستان کوچک مجاور 400 نوع خدمات دولت به بخش خصوصی واگذار شده است اما استان کهگیلویه وبویراحمد به 30 مورد نمی رسد که این بیانگر کم توجهی به این بخش است.

* تعامل بین بخشی افزایش یافته است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به افزایش تعامل بین بخشی در استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد وگفت: دستگاههای عضو مدیریت بحران در بارشهای برف اخیر موفقیت خوبی داشتند.

خادمی از خدمات مدیریت و دستگاه های عضو مدیریت ستاد بحران استان در برف های اخیر تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه برای انجام هرکاری راه بهتری وجود دارد تصریح کرد: باید در کارگروه ها فعالیت ها آسیب شناسی، نقایص رفع و نقاط مثبت تقویت شود

*مدیران شاخص ارزیابی ارایه کنند

استاندارکهگیلویه وبویراحمد از ارزیابی عملکرد مدیران خبرداد وگفت: هردستگاه باید معیارها و شاخص های ملاک ارزیابی آن دستگاه را به استانداری ارایه کند.

وی به ماموریت های متفاوت دستگاههای اجرایی اشاره کرد وگفت: شاخص ها در سیستم های مختلف متفاوت است و باید علمی باشد و درعین حال با همکاری خود دستگاه و کارشناسان استانداری تعیین شود.

وی گفت: سیستم ارزیابی با هدف تقویت مدیریت هوشمند و هدفمند که در نهایت افزایش خدمت رسانی و شاخص ها را به دنبال دارد مورد تاکید دولت و استانداری است.

* مسوولان پاسخگوی حل مشکلات مردم باشند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: آنچه برای یک مدیر باید به عنوان یک دغدغه مورد توجه قرار گیرد، پاسخگویی به مطالبات ارباب رجوع همراه با احساس مسوولیت است.

خادمی با بیان اینکه نظام اداری برای حل مشکل مردم نباید مبنی برنامه نگاری باشد تصریح کرد: مدیران باید در چارچوب قانون نهایت تلاش را برای انجام امور مراجعه کنندگان سازمان خود داشته باشند.

وی گفت: اینکه فردی به دستگاهی مراجعه کند برای خدمتی اما موفق نشود و در فرصت دیگری از طریق نامه یک مقام یا وکیلی کار او حل و فصل شود، به عنوان کم توجهی آن مدیر و دستگاه به انجام خدمت در مسیر قانون تلقی می شود./ز

برچسب ها: طرح ، پیشرفت ، بهره برداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.