سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث تفرجگاه 249 هکتاری در جنوب غرب پایتخت

معاون امور شهری و فضای‌سبز شهرداری منطقه 18 از احداث تفرجگاه 249 هکتاری در این منطقه خبر داد.

عساری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح احداث تفرجگاه 249 هکتاری در بخشهای مختلف شامل تفریحی، آموزشی، فرهنگی و ... در منطقه18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای‌سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح در غرب خلیج فارس در حاشیه کارخانه‌های شن و ماسه واقع در محدوده منطقه18 در دست اجرا است.

عساری با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح تفرجگاه 249 هکتاری خلیج‌فارس در حاشیه کارخانه‌های شن و ماسه واقع در محدوده منطقه 18 به منظور کاهش آلاینده زیست محیطی و مشکلات شهری، ازتقای سلامت و رفاه حال شهروندان احداث خواهد شد.

وی با شاره به اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای‌سبز شهرداری منطقه18 گفت: احداث تفرجگاه 249 هکتاری خلیج‌فارس در حاشیه کارخانجات شن و ماسه واقع در محدوده منطقه18 در بخشهای مختلف شامل تفریحی، آموزشی، فرهنگی و ... به منظور کاهش آلاینده‌های زیست‌محیط و مشکلات شهری، ارتقای سطح سلامت و رفاه حال شهروندان از اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است.

عساری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه18 افزود: انتقال مشاغل تولید و فرآورده‌های لبنی و چدنی به خارج از منطقه18، انتقال صنف‌آهن فروشان در بازار آهن واقع در منطقه 18 به خارج از بافت مسکونی، پاکسازی انهار در بزرگراه آزادگان به منظور پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی در هنگام بارش نزول‌های آسمانی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه18 است.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: احداث ، شهرداری ، تفرجگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.