سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمدی در مراسم تشییع پیکر دیپلمات شهید ایرانی:

اقدامات مذبوحانه تروریستی راه به جایی نمی‌برد/ تروریست‌ها توانایی درک احیای امت‌های اسلامی را ندارند

قائم مقام وزرت امور خارجه گفت: این حرکات مذبوحانه سبب می‌شود که تمامی پیروان این شهید بزرگوار در وزارت خارجه و نهادهای خارج از کشور راهش را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا سرمدی" قائم مقام وزارت امور خارجه در مراسم تشییع پیکر ابوالقاسم اسدی دیپلمات شهید کشورمان که چند روز پیش در یک اقدام تروریستی در یمن به شهادت رسید، گفت: برخی کشورها نمی‌توانند وضعیت جدیدی که ناشی از بیداری ملت‌ها بوده را تحمل کنند و از آنجا که توانایی درک خودباوری و احیای امت اسلامی را ندارند دست به شیوه‌های خطرناکی از جمله ترور می‌زنند.
 
وی تصریح کرد: کسانی که دست به ترور می‌زنند، از اخلاف عصبیت، جاهلیت و افراطی‌گری هستند که در صدر اسلام با پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) دشمنی می‌کردند و هم اکنون می‌خواهند انتقام، عصبیت و دشمنی‌های خود را بر سر پیروان اهل بیت(ع) اعمال کنند.
 
قائم مقام وزارت امور خارجه اظهار داشت: مسیر که جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرده با تکیه بر ملت و ایمان انسان‌های خداجو بوده و نیرنگ و فریبی راهی در این مسیر ندارد بنابراین کلیه توطئه‌ها علیه کشورمان با شکست روبرو می‌شود.
 
سرمدی در پایان خاطرنشان کرد: این حرکات مذبوحانه سبب می‌شود که تمامی پیروان این شهید بزرگوار در وزارت خارجه و نهادهای خارج از کشور راهش را ادامه دهند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تشییع ، پیکر ، دیپلمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.