سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش بازیافت و هوای پاک در تهران قدیم

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح آموزش بازیافت و هوای پاک در این منطقه خبرداد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت:‌ اجرای طرح آموزش بازیافت و هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12 همزمان با هفته هوای پاک در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح همزمان با هفته هوای پاک از 28 دی ماه تا 5 بهمن ماه سال 92 در محلات 13گانه منطقه 12 در دست اجرا است. 

محمدنژاد با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان تحت نظارت کارشناسان مجرب اداره بازیافت با نکات مهم پیرامون تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک وتر از مبدأ آشنا خواهند شد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12، توزیع بروشورهای آموزشی بازیافت و کیسه‌های بازیافت در محلات این منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است. 

محمدنژاد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری نمایش عروسکی بازیافت در مهدکودک‌ها، خانه‌های اسباب بازی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی مدارس محلات 13گانه منطقه 12، برپایی نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌های در مدارس این منطقه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.  
 
انتهای‌پيام/

برچسب ها: تهران ، قدیم ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.