سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ پیاده‌روی هوای پاک در تهران قدیم

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12، از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در محلات این منطقه خبرداد.

جانب‌الهی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در محلات 13گانه منطقه 12 همزمان با هفته‌هوای پاک در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح همزمان با هفته هوای پاک از 30 دی ماه تا 5 بهمن ماه سال 92 در خانه‌های سلامت،‌ سراهای محلات و ایستگاه‌های تندرستی منطقه 12 در دست اجرا است. 

جانب‌الهی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت و هوای پاک در منطقه 12 گفت: ویژه برنامه‌های سلامت و هوای پاک در خانه‌های سلامت،‌ سراهای محلات، ایستگاه‌های تندرستی، بوستان‌ها، مدارس،‌ مساجد و امامزادگان منطقه 12 همزمان با هفته هوای پاک برگزار خواهد شد.  
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:‌ برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌های آموزشی راهکارهای پیشگیری از بیماری‌های ناشی از آلودگی در محلات منطقه 12، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جانب‌‌الهی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، تفریحی، سلامت در هفته هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی نقش هوای پاک در سلامت کودکان، مراقبت‌های پیشگیری از آلودگی هوا در مدارس، راهکارهای سلامت‌ماندن در هوای آلوده، مشاوره تغذیه، سنجش فشارخون و قندخون، توزیع بروشورهای آموزش هوای پاک از اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای‌پيام/
برچسب ها: همایش ، بزرگ ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.