سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند نزولی کسر از پرونده‌ها در منطقه 7

روند نزولی کسر از پرونده‌ها در نواحی پنج‌گانه منطقه7 انجام و پرونده‌هایی که قابلیت کسر از آمار را دارند را به عنوان اولویت ویژه در نظر گرفته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جلسه‌ای با حضور سعیدی رییس اداره‌ی اجرای احکام منطقه هفت در سالن اجتماعات به اتفاق کارکنان مشاغل در ادارات اجرای احکام و مسئولین شهرداری نواحی 5گانه در منطقه هفت برگزار گردید.

در این جلسه مهندس سعیدی به روند نزولی کسر از پرونده‌ها در نواحی پنج‌گانه منطقه اشاره کرد و گفت: پرونده‌هایی که قابلیت کسر از آمار را دارند را به عنوان اولویت ویژه در نظر گرفته و اقدامات لازم انجام شود.

رییس  اداره اجرایی احکام منطقه هفت افزود: پرونده‌هایی با متراژ بالا که اکثر رفع خلاف شدند و یا مجوزات لازم را اخذ کردند و چند واحدی باقی مانده پس از بررسی توسط همکاران شهرسازی نواحی از آمار پرونده‌های اجرا نشده صادر و کسر و برای چند واحد دارای تخلف پرونده‌های مجزا تشکیل شود و برای آنها فرم خلاف تنظیم و به ماده خبر ارسال شود .

سعیدی خطاب به همکاران خود در واحد اجرای احکام منطقه ادامه داد: در رابطه با موسسات آموزشی و ابلاغیه به آنها فرم اخطار تا پایان سال ارسال شده و لیست موسسات به حوزه اجرای احکام منطقه ارجاع شود.

تعیین تکلیف پرونده‌های دولتی و بررسی نحوه اجرای رای آن‌ها از دیگر نکاتی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.

سعیدی همچنین از تجمیع پرونده‌های اداره اجرای احکام به شکل الکترونیکی خبر داد و افزود: از این پس اتفاقات جاری در اجرای آرا در این سامانه به منظور استفاده تمام کارکنان به صورت الکترونیکی به روز و ثبت می‌گردد./
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پرونده ، احکام ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.