سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل بزرگ پروین برای نفر اول شدن در پرسپولیس

علی پروین، یکی از کاندیداهای مدیریت در پرسپولیس است و این در حالی است که در پرسپولیس هیچکس منتظر او نیست و چنین خبری با استقبال روبرو نشده است.



به گزارش ... منابع آگاه، از علی پروین به عنوان یکی از کاندیداهای مدیریت پرسپولیس نام برده می‌شود، این در حالیست که اکثر تحلیل‌گران مسایل فوتبال و افراد نزدیک به وزارت ورزش و جوانان بر این باورند که حتی اگر قول و قرارهایی گذاشته شده باشد، هیچ‌گاه چنین اتفاقی روی نخواهد داد، با این وجود نزدیکان پروین بر این باور هستند که او گزینه‌ای جدی است، اما واکنش بخش‌های گوناگون پرسپولیس به این مسئله اصلاً مثبت نیست.
طبق قاعده پیشکسوتان پرسپولیس باید جدی‌ترین حامی چنین رویدادی شناخته شوند، تردیدی نیست در گفتگو با پیشکسوتان اکثر آنها از این مسئله حمایت می‌کنند، اما اگر پای مصاحبه در میان نباشد و صحبت‌ها خصوصی باشد، به نظر می‌رسد آنها غیر از عده انگشت‌شماری جدی‌ترین مخالف باشند.
در مرحله بعدی بحث بازیکنان در میان است که موضع منفی آنها کاملاً مشخص است، بازیکنان پرسپولیس در دو سال گذشته هر با رکه پروین به بهانه‌ای به تیم نزدیک شد، بازخورد مثبتی نشان نداده‌اند.
جالب اینکه کارکنان فعلی باشگاه هم از چنین خبری خوشحال نیستند حتی آنهایی که به هر دلیل برای رفتن رویانیان لحظه شماری می‌کنند، اعتقاد دارند با آمدن علی پروین اوضاع برای آنها بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود.
در مرحله بعدی هواداران پرسپولیس قرار دارند که واکنش آنها به مربی شدن پروین در ابتدای فصل گذشته، گویای همه چیز بود.
در این میان آنچه بسیار جای بحث دارد، این است که اگر سراغ همه این گروه‌ها برویم بدون تردید علی پروین را بزرگترین اسطوره این باشگاه می‌دانند حال چه می‌شود که جایگاه یک اسطوره به این نقطه می‌رسد.
انتهای پیام/

 

برچسب ها: منابع ، قول ، چنین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
AMIR
۱۵:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
کاش پرسپولیس یه مربی بزرگ چون قلعه نویی داشت کاش
عادل
۲۱:۳۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
پروین بهترین گزینه است.