سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایدار سازی گروه‌های دوام جنوب پایتخت در بوستان ولایت

ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: گروه‌های دوام محلات منطقه 19 به منظور آماده سازی هر چه بیشتر در مقابله با بحران، حوادث، بلایا و سوانح طبیعی در بوستان ولایت پایدار‌سازی خواهند شد.

محمد باقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی پایدار‌سازی گروه‌های دوام محلات منطقه 19 دهه اول بهمن ماه سال 92 به منظور آماده‌سازی و انسجام آنها در مقابله با بحران، حوادث، بلایا و سوانح طبیعی در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نخستین گروه دوام با همکاری و مشارکت ستاد مدیریت بحران منطقه 19 و خانه دوام و ایمنی محله بهمنیار روز سه شنبه اول بهمن ماه سال 92 در بوستان ولایت پایدار‌سازی می‌شوند.

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این اردوی آموزشی و تفریحی، داوطلبان واکنش اضطراری با انجام اقداماتی از جمله برپایی چادر‌های اسکان اضطراری، کار با تجهیزات امداد و نجات و اطفای حریق پایدار‌سازی خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: پایدار‌سازی گروه‌های دوام محلات منطقه 19 در بوستان ولایت، برپایی چادر‌های اسکان اضطراری، کار با تجهیزات امداد و نجات، اطفای حریق ، استفاده از تسهیلات ویژه بوستان ولایت از جمله پیست دوچرخه‌سواری و مجموعه ورزشی شهربانو از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اطفای حریق، کار با تجهیزات امداد و نجات، دید بحران، چگونگی مقابله با مواد سمی و شیمیایی، چادر زنی، حمل مصدوم، روانشناسی در بحران، مانور‌های فصلی، دور میزی، زلزله و اطفای حریق در مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، سرا‌های محلات، خانه‌های دوام و ایمنی و مساجد واقع در منطقه 19از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران این منطقه است./
انتهای پیام/
برچسب ها: محلات ، گروه ، مقابله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.