سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور شهردار منطقه 8 در بین نمازگزاران مسجد جامع نارمک

شهردار منطقه 8 صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به مشورت در جهت تصمیم گیری اصولی را رمز موفقیت مدیران برشمرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران طلوعی اظهار داشت: همواره مردم در تمامی صحنه ها از شکل گیری انقلاب اسلامی، جهاد در راه خدا و حضور در جبهه های جنگ و همچنین سازندگی شهر و کشور مشارکت جدی داشته اند و این یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که مردم بتوانند در تمامی ارکان نظام مشارکت داشته باشند.

وی  با اشاره به نقش تاثیر گذار مساجد و ائمه جماعات در پرورش و شکل گیری شخصیت نوجوان و جوانان منطقه افزود:

مدیریت شهری تلاش کرده تا با رویکرد مسجد محوری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را در جهت رشد و بالندگی جمعیت جوان منطقه در حوزه های فرهنگی، دینی به خصوص فرهنگ نبوی، فرهنگ علوی و آموزه های قرآنی تدوین و اجرا نماید.

وی تصریح کرد: مساجد همواره منشا حرکت های علمی، فرهنگی و مذهبی بوده اند و ائمه جماعات توانسته اند با اخلاق و با روحیه صفا و صمیمیت جوانان را در جهت سعادت و کمال رهنمون سازند.

وی با اشاره به توانمندیهای منطقه گفت: حضور علمای دلسوز و ولایتمدار در منطقه که همواره حامی و پشتیبان خادمان مردم در مدیریت شهری بوده اند، نقش تاثیر گذاری در همدلی، ایجاد وحدت و مشارکت جدی و فعال مردم در سازندگی شهر داشته اند و مدیریت شهری تلاش دارد با بهره مندی از دیدگاهها و نقطه نظرات روحانیت معزز بتواند خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارایه نماید.

طلوعی در پایان با اشاره  به هرم سنی جمعیت جوان منطقه خاطر نشان کرد: آمار قابل توجه جمعیت جوان و نوجوان ساکن در منطقه یک فرصت فرا روی مدیریت شهری است که در مشارکت جدی و دلسوزانه این عزیزان و بهره مندی از پیشنهادات و طرح های شهری آنان بتواند گام اثر بخش و ماندگاری را در منطقه بر دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، نارمک ، مسجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.