سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

وحدت مسلمانان نباید به چند روز محدود شود

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : وحدت مسلمانان نباید به چند روز محدود شودو هفته وحدت نماد وحدت مسلمانان جهان برای استکبار ستیزی تلقی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) مکارم اخلاق را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورد،ایشان قبل از رسالت خود با خصوصیت امین بودن در جامعه اعراب عربستان معروف بود واین خصوصیت بارز برای مسلمانان باید در سرلوحه امور و زندگیشان قرار بگیرد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : یادگار پیامبر گرامی السلام قرآن کریم وولایت ائمه اطهار(ع) است و پیروی از دستورات الهی در این کتاب آسمانی و رایات ارزشمند امامان (ع) روشنایی مسیر زندگی برای نجات از عذاب قبر و قیامت است.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به هفته وحدت اضافه کرد: اتحاد امت های اسلامی لازمه غلبه بر استکبار جهانی و بر افراشتن پرچم صلح و سفای اسلام در سرتاسر گیتی است.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهارداشت :وهابیت فرقه دست ساز رژیم صهیونیستی فعالیت های مختلفی را در راستای تخریب جایگاه اسلام انجام می دهد و باید در مقابله با این رفتار ها اقدامات مهمی صورت گیرد .


برچسب ها: وحدت ، مسلمانان ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.