سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تقویت فرهنگ کار و مهارت‌آموزی نیاز کشور است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: تقویت فرهنگ کار و مهارت‌آموزی نیاز کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کلام‌الله صفری در جلسه شورای اداری، رؤسا و معاونان مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: ‌در کنار تقویت فرهنگ کار و مهارت‌آموزی که در بخش اشتغال بسیار ضروری است، امیدواریم اجرای طرح شبکه نخبگان به توسعه همه‌جانبه کارآفرینی منجر شود.

وی با تأکید بر مسابقات ملی و مهارت، گسترش آموزش‌های محصول محور و یادگیری مادام‌العمر برای تمامی پرسنل به خصوص مربیان، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای در این زمینه هدف‌گذاری‌های خود را انجام داده است.

صفری عنوان کرد: مزایای گواهینامه الکترونیکی شناسایی اسپانسر برای کارگاه‌های آموزشی و مسابقات ملی مهارت، پیگیری چارت مراکز، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، نیازسنجی آموزشی تفاهمنامه با سازمان بهزیستی و راه شهرسازی در مورد کاهش آسیب‌های اجتماعی جدی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ادامه با اشاره به اینکه مادر فسادها تبعیض است به کلیه رؤسای مراکز و مسئولان واحدها تأکید کرد در نگاه، رفتار و کردار خود با همکاران و ارباب رجوع از تبعیض دوری جسته و محبت را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

صفری یادآور شد: وظیفه رؤسای مراکز است که روحیه کارمندان را تضعیف نکنند و نگذارند روزمرگی بر سیستم حاکم شود.

وی با بیان اینکه فصل‌الخطاب همه امور باید رعایت قانون باشد از کلیه رؤسای مراکز و مسئولان واحدها خواست نظارت و ارزیابی خود را با قاطعیت و محوریت قانون در همه امور جاری و ساری سازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، فنی ، حرفه ، ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.