سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح واگذاری خطوط تلفن به ساکنین مسکن مهر شهر جدید پرند

استاندار تهران: پرند و پردیس شهرهای مدرن مسکن مهر دنیا

به مناسبت ایام ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) واگذاری پانزده هزار شماره به ساکنین مسکن مهر شهر جدید پرند از امروز یک بهمن به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در مراسم افتتاحیه واگذاری خطوط تلفن به ساکنین شهر جدید پرند که با حضور مدیر عامل کل مخابرات استان ایران ،‌مدیر عامل مخابرات استان تهران، استاندار تهران، معاون مخابرات استان تهران و مدیران مخابراتی شهر جدید پرند برگزار شد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران و در واقع ما متولی و مسئول توسعه حوزه ITاست و اعتقاد من این است که حق این مطلب ادا نشده و اگر بدانیم که نقش فناوری اطلاعاتی شاید وضع و نگاه ما به فناوری اطلاعات نگاه دیگری باشد.

فناوری اطلاعات فناوری حیاتی است

پور رنجبر همچنین گفت: این  فناوری‌ جزو فناوری حیاتی است ، سالهاست که این تقسیم بندی انجام می‌شود یعنی هیچ ملتی نمی‌تواند بدون فناوری اطلاعات توسعه یابد.

پس از خصوص سازی این موضوع در هیئت مدیره به طور جدی مطرح رشد به طوری که منجر به طرح اجرای تحول شد و درخود تغییر و تحول توسعه در منابع مالی و حوزه های مالی از جمله در حوزه فناوری که شامل شبکه و خود اطلاعات است در برنامه‌های شرکت مخابرات ایران قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه عنوان کرد: هیچ گونه تحریمی  نباید مشکل ایجاد کند و وقتی بخواهیم حرکت کنیم به جای اینکه عوامل تحریم تاثیرگذار در کشور مشوق ما باشد دست ما گرفته می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: شبکه مخابرات بزرگتر از دیگر شبکه‌ها است امروز نزدیک به صد میلیون نقطه ارتباطی در حوزه ارتباطات تعریف شده که این دارایی بزرگی است که از نگاه اقتصادی هم باید در خدمت مردم باشد.

سیدی مدیر عامل کل مخابرات استان تهران در ادامه گفت: هدف اول ما پشتیبانی بهینه از مشترکین و جلب رضایت آنان است.

وی سپس ضمن عذرخواهی به دلیل تاخیر افتتاح این پروژه گفت: طی هشت ماه توانستیم پانزده هزار شماره را واگذار کنیم که تا دو هفته آینده افراد ساکن در این شهر می‌توانند از این امکانات درADSL استفاده کنند.

پرند و پردیس شهرهای مدرن مسکن مهر دنیا

همچنین هاشمی استاندار تهران در افتتاح خطوط مخابراتی شهر جدید پرند گفت: در دنیا ثابت شده زندگی شخصی و خانوادگی متصل به ارتباطات است که خوشحالم امروز از این ارتباطات در شهر پرند از تکنولوژی به روز استفاده شده چرا که این شهر و همچنین شهر پردیس نقاط مدرن مسکن مهر دنیا هستند.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به اینکه در کنار خروجی مسکن مهر نواقصی نیز وجود دارد گفت: در کنار فعالیت‌ خوب مسکن مهر نواقصی را نیز در بر دارد چرا که نمی‌توانیم مجموعه‌ و آپارتمانهای چند طبقه‌ای را طراحی کنیم که امکانات مساجد، آب و غذا در آن وجود نداشته باشد و ما در طی جلساتی که تشکیل می‌دهیم در حال حل این معضلات هستیم.

خلیلی معاون شبکه مخابرات استان تهران سپس به فعالیت‌های مسکن مهر پرند اشاره کرد و گفت: شهر جدید پرند از لحاظ مخابرات زیر مجموعه مخابرات منطقه پنج است و ویژگی اصلی آن مسکن مهر بزرگ است که صد و بیست هزار واحد مسکن مهر دارد.

وی افزود: درفاز‌های صفر، یک ، دو که محدوده غیر مسکن مهر پرند است توسعه مخابرات انجام شده و شهروندان از امکانات استفاده می‌کنند اما فاز‌های سه، چهار ، پنج ، شش که فاز‌های مسکن مهر هستند واگذاری خطوط تلفن آغاز و تا یک هفته دیگر واگذاری ADSLآغاز خواهد شد.

گفتنی است،  پروژه واگذاری خطوط مخابراتی شهر جدید پرند از سال 90 آغاز شده و هم اکنون درحال ادامه است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پرند ، مخابرات ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.