سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فرابورس" در اولین روز بهمن ماه ؛

گشایش نماد معاملاتی "تسهیلات مسکن" دی ماه 92 /شاخص فرابورس سبز شد

در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس، 73 هزار و 776 برگه گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به ارزش 49.4 میلیارد ریال دست به دست شد و نماد معاملاتی تسهیلات مسکن دی ماه 92 گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز 1 بهمن ماه،آیفکس با رشد 1.2 درصدی در پایان معاملات معادل 9.7 واحد افزایش یافت و در 820.3 واحد تثبیت شد.
 
توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با جابه جایی 20.17 میلیون سهم به ارزش 91.29 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز سه‌شنبه را به نام خود ثبت کرد و توکاریل، مجتمع سیمان غرب آسیا، بیمه آرمان، بانک سرمایه و بانک حکمت ایرانیان از جمله شرکت‌هایی بودند که بیشترین افزایش قیمت را داشتند. درمقابل صنایع و معادن احیا سپاهان، بیمه نوین، پتروشیمی ممسنی و کود شیمیایی اوره لردگان در جریان معاملات امروز با کاهش قیمت 5 درصدی مواجه شدند.
 
و اما در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس، 73 هزار و 776 برگه گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به ارزش 49.4 میلیارد ریال دست به دست شد و نماد معاملاتی تسهیلات مسکن دی ماه 92 گشایش یافت. همچنین بنا بر اعلام ناظر بازار فرابورس نماد معاملاتی تسهیلات مسکن بهمن 89  با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق در روز سه شنبه 15 متوقف خواهد شد.
 
در معاملات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معامله به خرید و فروش 34 هزار و 555 برگه گواهی سپرده انصار اختصاص یافت و در بازار ETF شاهد معامله 292 هزار و 169 واحد صندوق قابل معامله اطلس بودیم.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، آیفکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.