سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست "راه و شهرسازي" هرمزگان:

7 هزار واحد "مسكن مهر" هرمزگان در انتظار واگذاري انشعاب آب و برق هستند

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان عدم تكميل زيرساخت ها را از دلايل عمده تاخير در بهره برداري 7 هزار واحد مسكن مهر دانست.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان هرمزگان، فرشيد دستوان در جلسه شوراي مسكن استان اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار 200 واحد مسكن مهر در هرمزگان تكميل شده است كه به دليل عدم تكميل زيرساخت هاي همچون برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات امكان سكونت در اين واحدها ميسر نيست.

وي با بيان اينكه شركت هاي مربوطه در تكميل اين زيرساخت ها همكاري هاي لازم با راه و شهرسازي داشته اند، گفت: سرعت در تكميل زيرساخت ها دغدغه راه و شهرسازي را در تكميل واحدهاي مسكن مهر كاهش مي دهد.

دستوان همچنين اضافه كرد: از ابتداي اجراي طرح مسكن مهر در هرمزگان از مجموع 56 هزار و 290 واحدي كه پالايش نهايي براي احداث آن صورت گرفت، براي 98 درصد پروانه ساختماني اخذ شده، كه 34 هزار و 692 واحد شامل 61 درصد مجموع طرح ها در مرحله نازك كاري قرار دارد.

وي ادامه داد: در مجموع ميزان پيشرفت فيزيكي طرح هاي مسكن مهر در هرمزگان 82 درصد بوده كه 40 هزار واحد مسكن مهر در اين استان مربوط به شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و بيش از 16 هزار واحد نيز مربوط به شهرهاي زير 25 هزار نفر است.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس نيز احداث 32 هزار واحد مسكن مهر عملياتي شده و مجموع تسهيلات پرداخت شده به طرح هاي مسكن مهر در هرمزگان بالغ بر هزار و 115 ميليارد تومان بوده است.

دستوان تصريح كرد: در مجموع تا كنون 23 هزار و 390 واحد مسكن مهر در هرمزگان افتتاح شده و حدود هفت هزار و 200 واحد ديگر نيز آماده افتتاح در امسال است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن مهر ، هرمزگان ، انشعاب ، آب ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.