سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رتبه اول استان اصفهان درتولید مواد پروتئینی

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: این استان با تولید یک میلیون و 300 هزار تن مواد پروتئینی مقام اول را در کشور دارد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ، امیرحسین افیونی دیروزدر نشست خبری اعلام کرد: همچنین رتبه اول تولید ماهیان زینتی و استخرهای ماهیان گرمابی در اختیار اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی استان اصفهان به بدنبال جذب سرمایه گذاران خوش فکر است،افزود: سرمایه گذارانی می خواهیم که از نشر فنی، کمی و کیفی در حد قابل قبولی باشند زیرا با افزایش تولیدات مرغوب می توان برای بازارهای صادارتی هدف گذاری کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان اصفهان تاکید کرد: در شرایط کنونی استان کمبود تولیدات مواد پروتئینی ندارد که از هر سرمایه گذاری استقبال کند و در صورت کمبود این نوع سرمایه گذاران دارای ایده می توان از طریق بهره وری و مکانیزاسیون تولید را افزایش داد.
افیونی اضافه کرد: چشم انداز چهارساله بخش تولیدات دامی استان تهیه شده و براساس آن اولویت اول حفظ وضعیت موجود تولید استان شامل 167 هزار تن گوشت مرغ می باشد.
به گفته وی در سال گذشته بخش دام و طیور استان بیش از 61 درصد اعتبارات توسعه کشاورزی استان را به خود اختصاص داد که معادل رقم 234 میلیارد تومان می باشد.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد این میزان در راستای بهبود مکانیزاسیون و ساختارهای وجود هزینه شده است.

برچسب ها: اصفهان ، تولید ، مواد ، پروتئینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.