سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

شهردار جدید بروجن معرفی و منصوب شد

طی حکمی با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن، غلامرضا ایمانی به عنوان شهردار بروجن معرفی و منصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجن در آیین معرفی شهردار جدید این شهر، گفت: طرح های بالای 80 درصد در این شهر از مهم ترین برنامه های سال جاری شهرداری و شورای اسلامی شهر است که اجرای آن شتاب بیشتری به خود می گیرد.
علی اکبر رضوانی با بیان قدمت فرهنگی بروجن و حسن سابقه فرهنگی این شهر در کشور و استان چهارمحال و بختیاری، افزود: لازم است برای معرفی هنرمندان این شهر و هویت شهری بروجن اقدام شود.
وی گفت: روحیه مشارکت مردم در کارها و امور شهری بالاست و باید از توان مردمی و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای مدیریت شهری استفاده برد.
شهردار سابق شهر بروجن نیز در این آیین با بیان عملکرد خود در مدت تصدی مسئولیت، گفت: طی یکسال گذشته 65 طرح عمرانی در شهر بروجن اجرا شد.
حمید شفیع زاده افزود: پیش بینی بودجه سال 92 بیش از یکصد میلیارد ریال است که تاکنون 77 درصد آن محقق شده و اجرای طرح های میدان جهاد، میدان نبوت، بلوار امام رضا، گازرسانی به منطقه تفریحی گردشگری سیاسرد بروجن، توسعه فضای سبز و ساخت پارکینگ در کنار ترمینال بروجن از جمله مهم ترین طرح های در دست اجرا در این شهر است.
وی اظهار داشت: پروژه هدایت آب های سطحی بلوار ملت بروجن، جاده دسترسی بلوار فاطمیه به بلوار ساحلی از دیگر طرح های در حال اجرا در شهر بروجن است.
غلامرضا ایمانی شهردار جدید شهر بروجن نیز در این آیین، ایجاد سیستم برنامه محور و استوار بر شهروند الکترونیک، برنامه ریزی برای اهداف سند چشم انداز 1404 در شهر بروجن، تدوین منشور شهری، سند پیشبرد پنج ساله توسعه شهری، افزایش اعتماد مردمی و احیای جایگاه شهرداری و تلاش برای احیای فرهنگ شهری را از برنامه های خود در این شهر عنوان کرد.
در این آیین از اقدامات حمید شفیع زاده، شهردار سابق این شهر در مدت تصدی
مسئولیت تجلیل شد.

 

برچسب ها: شهردار ، بروجن ، معرفی ، منصوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.