سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی تیم ملی نوجوانان و تیم اینتراخت فرانکفورت

تیم ملی نوجوانان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی تورنمنت بین المللی فرنز کاپ در مقابل نماینده آلمان به میدان رفت که این بازی در پایان 90 دقیفه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ایران با ترکیب تركيب تيم ملی نوجوانان در این دیدارمحمد بهرامی، مهدی عبد الله وند ، مهرداد پور ابوالقاسم ، علی خدادادی (از دقیقه 66 رضا شكاري) ، سعید حسین پور( از دقیقه 73 حسام سلطان پور) ، رضا دهقاني(از دقیقه 87 نيما مختاري ) ،یوسف ملاکاظم(از دقیقه 57 محمد شمسي )،وحید افتاری . باقر نياري ، رضا کریمی ،محمد خاکی به میدان رفت و در دقیقه 12 این دیدار مهرداد پور ابوالقاسم با اشتباه مسلم داوری با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا ایران  78 دقیقه 10 نفره به بازی ادامه دهد.

بازیکنان تیم ملی نوجوانان با ارائه یک بازی هوشمندانه علیرغم 10 نفره شدن برابر تیم آینتراخت فرانکفورت به تساوی رسید هرچند در بسیاری از دقایق بازی ایران تیم  برتر میدان بود و بازیکنان چندین فرصت آشکار گلزنی را هم از دست دادند.

لازم به ذکر است در این بازی طبق نظر و صلاحدید سر مربی و کادر فنی به تعدادی از بازیکنان اصلی تیم جهت استراحت ، رفع مصدومیت و عدم دو کارته شدن در مرحله نیمه نهایی مسابقات استراحت داده شد تا در بازی های  مرحله نیمه نهایی و فینال با توان بدنی بالا حضور پیدا کنند.

با این نتیجه تیم ملی نوجوانان با کسب 10 امتیاز و تفاضل گل 10+ و بدون دریافت گل به عنوان سرگروه گروه  دوم  این مسابقات به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا در این مرحله روز پنج شنبه به مصاف تیم باشگاهی اینترناسیونال برزیل برود که طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات این دیدار در شهر کوالامپور برگزار خواهد شد.
 
انتهاي پبام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.