سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان بدشانسترین تیم لیگ است؛

آقاکوچکی: شاید به پلی آف هم نرسیم

سرمربی زنجان با ابراز امیدواری برای رسیدن به پلی آف گفت: بدون بازیکن پست 5 و این تعداد مصدومان تیم، شرایط برایمان خیلی سخت است و در صورت نرسیدن یار خارجی، با این شرایط شاید به پلی آف هم نرسیم.

عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از دیدار با دانشگه آزاد وضعیت تیم خود را با برشمردن مصدومان تیم توضیح داد: سامان ویسی به خاطر بیماری موفق نشد به تهران سفر کند، بنی کوچویی با وجود مصدومیت بازی می کند و آرن داودی هنوز هم با درد پا مواجه است اما در کنار تمام اینها ما از ابتدای لیگ تا به حال مشکل سنتر داریم و متاسفانه مسعود زارعینی توان تامین خواسته های ما را ندارد و بیشتر تمایل وی به بازی بیرونی به جای زیر سبد است.

همه توع مشکلی گریبان زنجان را گرفت

وی در مورد بازیکن خارجی اشاره کرد: به ما هم در مورد رسیدن بازیکن خارجی گفته اند و هر بار امروز و فردا می کنند. در آخرین مورد هم بحث پاسپورت و رضایتنامه بازیکن پیش آمد. در مجموع بدشانسترین تیم ممکن در لیگ هستیم و بدترین شرایط ممکن را هم در این هفته ها داریم. هر چیزی که سازمان تیم را به هم بزند، گریبان زنجان را در این فصل گرفت. از دیر تشکیل شدن تیم گرفته تا نداشتن تمرینات نیم فصل و بعد هم مصدومیت بازیکنان اصلی تیم که اجازه نمی دهد با همین ترکیب فعلی هم بازی کنیم.

سرمربی زنجان با توضیح اینکه آرن داودی هم با وجود مصدومیت نباید بازی کرده و تنها به خاطر بالا نرفتن اختلاف با دانشگاه آزاد در دقایقی وارد بازی شد، تاکید کرد: اگر سامان ویسی را هم در این دیدار داشتیم با توجه به امتیازاتی که این بازیکن می آورد، مقابل دانشگاه برنده می شدیم. تیم در مجموع با همین داشته ها هم بازی خوبی انجام داد.

شاید به جمع هشت تیم نرسیم

آقاکوچکی با قبول اینکه شرایط تیمش با توجه به نزدیکی اختلاف تیمهای میانه جدول هنوز هم خطرناک است، ادامه داد: امیدوارم تیم حداقل به جمع هشت تیم نهایی برسد. ما تنها نیاز به یک بازیکن خارجی داریم چون در حال حاضر 60 تا 70 درصد امتیازات را در زیر سبد می دهیم در حالی که بازیکنان بیرونی زحمت خود را می کشند. از روز اول هم به مسئولان زنجان گفتم که به یک بازیکن پست 5 نیاز دارم و در این شرایط حساس و بحرانی اگر بازیکن خوب در این پست نرسد شاید به جمع 8 تیم هم نرسیم. 

وی تاکید می کند که به مدیرکل تربیت بدنی زنجان هم قول رسیدن به پلی آف را داده بود اما با شرایط فعلی شاید این قول هم محقق نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عباس ، آقاکوچکی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.