سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 15 بر تسریع در تکمیل پروژه های محلات تاکید کرد

شهردار منطقه 15 در نشست هایی که به منظور بررسی مشکلات و روند اجرای پروژه های محلات مظاهری ، مینابی ، افسریه جنوبی و شهید بروجردی برگزار شد ، بر تسریع در تکمیل پروژه های این محلات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی در جلساتی که باحضور معاونان اجرایی ، روسای ادارات مستقل و دبیران شورایاری محلات مربوطه برگزار شد خاطر نشان کرد : اولویت اول ما تکمیل پروژه های نیمه تمام و به بهره برداری رساندن آنهاست .
 
وی در ادامه افزود : حوزه فنی و عمران منطقه در این راستا می بایست در اسرع وقت با تشکیل تیمی نسبت به شناسایی و برطرف نمودن اشکالات موجود بر سر راه ابنیه های منطقه اقدام نمایند تا موانع موجود مرتفع شده و اجرای پروژه ها سرعت بگیرد .
 
شهردار منطقه 15 همچنین در ارتباط با ایجاد دیوار و نرده در ورزشگاه باباخانی پس از تکمیل عملیات احداث سکو ، تامین پارکینگ در مجموعه ورزشی افسریه جنوبی پس از انجام مطالعات کارشناسی و تشکیل جلسه ای با حضور شهرداری ، سپاه ، بنیاد شهید و شورایاری محله بروجردی و تعیین تکلیف وضعیت اسناد املاک واقع در شهرک و ... دستورات لازم را صادر کرد.

برچسب ها: شهردار ، محلات ، تکمیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.