سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای مقام ارشد آمریکایی در آستانه ژنو2 ؛

از اعضای دولت سوریه پیام‌هایی دریافت شده است

نشریه گلو‌بال‌پست به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد، در داخل دولت سوریه و طرفداران آن عناصری وجود دارند که از یافتن یک راه‌حل سیاسی ناامید شده‌اند و ما پیام‌های زیادی از کسانی در داخل سوریه که خواهان راهی برای برون رفت از این بحران هستند، دریافت کرده‌ایم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال پست، بر اساس این گزارش، این مقام آمریکایی از ارائه مشخصات کسانی که با واشنگتن ارتباط برقرار کرده‌اند، خودداری کرد و مدعی شد افشای هویت این افراد می‌تواند منجر به مرگ آنان شود.

اظهارات این مقام در آستانه برگزاری کنفرانس صلح بین‌المللی ژنو 2 بیان می‌شود. این کنفرانس که از حمایت آمریکا و روسیه برخوردار است، برای پایان دادن به جنگ داخلی سه ساله این کشور با حضور طرف‌های درگیر در این بحران برگزار می‌شود.

سوریه نزدیک به سه سال است که با آشوب و بحران داخلی مواجه است، بر اثر این خشونت‌ها تاکنون تعداد زیادی از مردم از جمله نیروهای امنیتی و نظامی جان خود را از دست داده‌اند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است که ناآرامی‌های کشورش توسط بعضی دولت‌های غربی و منطقه ای برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود در هیمن زمینه گزارش‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بیشماری از شورشیان دارای تابعیت خارجی هستند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.