سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر بازی‌های مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی؛

داربی" نباز " در نصف جهان به دنبال جام حذفی/ تراکتور بدون کامپیوتر روی خط آهن

مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی امروز یکم بهمن با 2 دیدار بین تیم‌های ذوب‌آهن - استقلال و راه‌آهن و تراکتورسازی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی ایرانی امروز سه شنبه یکم بهمن با انجام 2 دیدار انجام می‌شود.

**ذوب‌آهن-استقلال / استقلال کار را در 90 دقیقه تمام می‌کند؟


در این مرحله استقلال به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود که این 2 تیم کمتر از 6 روز دوبار روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند که اولین بازی آنها در جام حذفی است. این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ساعت 16:45 دقیقه برگزار می‌شود.

استقلال در لیگ برتر صدرنشین است. این تیم بعد از مساوی در دربی به دنبال پیروزی مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام حذفی خواهد بود.

استقلال که در پنالتی‌ها شانس ندارد و بازی‌هایی که به پنالتی کشیده را با شکست مواجه شده سعی دارد بازی را در همان 90 دقیقه به پایان برساند تا کار به پنالتی نکشد.

ذوب‌آهن اصفهان نیز در جام حذفی نتایج خوبی را مقابل تیم‌های مطرح کسب کرده است.

این تیم اصفهانی در مرحله‌ی یک هشتم نهایی نفت تهران را شکست داده و به این مرحله رسیده است.

ذوب‌آهن که در لیگ نتوانسته جزو تیم‌های بالای جدول باشد تلاش می‌کند که در جام حذفی توانایی‌های خود را نشان دهد و به فینال جام حذفی برسد.

قضاوت این دیدار بر عهده‌ی علیرضا فغانی است و علی میرزابیگی، حسن ظهوری، موعود بنیادی‌فر، وی را در قضاوت همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، برنده این بازی به مصاف تیم مس کرمان می‌رود که بر روی کاغذ شانس استقلال برای رویارویی با مس کرمان بیشتر است.

***راه‌آ‌هن -تراکتورسازی/ تراکتور بدون سرمربی به دنبال پیروزی

بازی‌های مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سورنیت و تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود. این بازی در ورزشگاه تختی تهران ساعت 14 برگزار می‌شود.

راه‌آهن که در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و احتمال سقوط این تیم هم وجود دارد، اما در جام حذفی توانسته سپاهان را از میان بردارد و بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. راه‌آهن تلاش می‌کند با برد در این بازی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی نتایج لیگ برتر را جبران کند.

آن طرف میدان تراکتورسازی که در این روزها شرایط خوبی ندارد و به تازگی مدیرعامل خود را تغییر داده است و بعد از بازی با صبای قم هم جلالی استعفا داد تا وضعیت این تیم را از لحاظ روحی دچار مشکل کند.

در حال حاضر باغ‌آبادی مربی تراکتور است و تا این تیم در بازی با راه‌آهن سرمربی بر نیمکت داشته باشد. قضاوت این دیدار بر عهده‌ی احمد صالحی است و همراهان وی بابک داوری، بهرام کیانی، سیدمهدی سیدعلی خواهند بود.

لازم به ذکر است، برنده این بازی به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان-پرسپولیس می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.