سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات پوسترهای بازیافت در جنوب شرق پایتخت

مدیراداره بازیافت شهرداری منطقه 15 از برگزاری مسابقات پوسترهای بازیافت در این منطقه خبرداد.

دقیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات پوسترهای بازیافت در محلات 20 گانه منطقه 15 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا، گسترش این فرهنگ در میان شهروندان آشنایی شهروندان با استفاده بهینه مواد بازیافتی در چرخه تولید در دست اجرا است.

دقیقی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان با ارسال آثار و پوسترهای خود با محوریت بازیافت به اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 می‌توانند در مسابقات پوسترهای بازیافت شرکت کنند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزشی بازیافت در سراهای محلات 20 گانه منطقه 15، توزیع بروشورهای آموزشی بازیافت ونصب بنرهای آموزشی بازیافت در محلات 20 گانه منطقه 15 برگزاری مسابقات پوسترهای بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.

دقیقی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 افزود: ارسال پیامک‌های آموزشی بازیافت به شهروندان منطقه 15 هر ده روز یک بار برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در سراهای محلات و مدارس منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مسابقه ، شهردار ، پوستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.