سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار وزیر آموزش وپرورش :

اهمیت آموزش و پرورش با هیچ وزارتخانه ای قابل مقایسه نیست

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار وزیر آموزش وپرورش گفت:آموزش و پرورش مادر همه وزارتخانه هاست .

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  حضرت آیت الله جعفری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و هئیت همراه اظهار داشت: اهمیت آموزش و پرورش آنقدر زیاد است که قابل مقایسه با هیچ وزارتخانه ای نیست و اگر این وزارتخانه بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد و به تحول مورد نظر مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند ، بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه، کار سختی به عهده این وزارت است، افزود: وزیر باید مجموعه ای قوی، دلسوز و متعهد در اختیار داشته باشد تا با کمک آنها بتواند به اهداف بلند وزارت آموزش وپرورش دست یابد.
امام جمعه کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش مادر همه وزارتخانه هاست و اگر در این فرصت چهار ساله ای که در اختیار دولت و وزرا است، موجب رضایتمندی مردم شود تا این مردم همواره حامی آنها باشند.

وی افزود: مردم دین می خواهند و دوست دارند دنیایشان نیز درست باشد، اصل اساسی ایمان مردم، صداقت، همفکری و همکاری آنها با دولت است که وجود دارد.
آیت الله جعفری بیان کرد: امیدواریم همه دلسوزان انقلاب در راه رسیدن به اهداف نظام تلاش کننند و طبق سخنان رییس جمهور همه گروه ها  باید تقوا، کارآیی و لیاقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: بیکاری، فقر و مشکلات دیگر در کشور وجود دارد ،اما به رغم دشمنی ها توانسته ایم کشور را به خوبی اداره کنیم.
آیت الله جعفری اظهار کرد: باید در سیاست خارجی به گونه ای عمل کنیم که هم بتوانیم مواضع اصولی را حفظ و هم منافع ملی را به خطر نیندازیم و بین این دو تضاد نیست.

وی تصریح کرد: با آغاز فعالیت دولت جدید آرامشی در جامعه احساس می کنیم و امیدواریم این دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری و کمک ملت بتواند گام های بلندی در جهت حل مشکلات کشور در ابعاد مختلف بردارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، وزارتخانه ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.