سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش سه هزار و 500 مترمربع پارک رازی

قائم‌مقام شهردار منطقه 11 از گسترش سه هزار و 500 مترمربع پارک رازی با آزادسازی 30 واحد تجاری در محدوده خیابان کارگر خبر داد.

سیدکوروش مرتضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:‌در سال جاری موضوع تملک ضلع غربی خیابان کارگر،‌ حدفاصل میدان قزوین تا میدان رازی در اولویت کاری قرارگرفته و با توجه به بافت قدیمی ساختمان‌ها و خطرات برای عابرین پیاده و نیز مالکین واحدهای تجاری و معضلات اجتماعی معارفینی که توسط شهرداری منطقه خریداری شده تخریب و تبدیل به فضای سبز شده است.

وی با بیان این که با هماهنگی و همکاری‌های معاونت امور شهری و فضای سبز و معاونت فنی و عمران منطقه، نواحی 2 و 4، در فرصت 10 روزه 30 واحد تجاری با متراژ بیش‌از سه هزار و 500 مترمربع تخریب و برای عملیات اجرایی برای ایجاد فضای سبز، تحویل معاونت فنی عمرانی قرار گرفت، تأکید کرد: با احداث چند قطعه فضای سبز علاوه بر گسترش محدوده پارک رازی، منظر و نمای شهری در این محدوده مناسب‌سازی شد.

وی خاطرنشان کرد: تملک بقیه معارفین در سه اولویت تعریف شده است؛ اولویت اول اطراف درب شرقی مجموعه رازی است که باتملک آن‌ها به طورکلی فضای جلوی پارک نمایان و جلوه خوبی پیدا می‌کند. اولویت دوم پائین‌تر از بیمارستان فارابی است که با تملک بقیه معارفین آن ساختمان‌های قدیمی و فرسوده به فضای سبز تبدیل خواهد شد. اولولیت سوم مربوط به معارفینی است که در نزدیکی میدان رازی قرار گرفته است و با توجه به بار مالی زیاد تملک آن درصورت تأمین اعتبار در سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای‌پيام/
برچسب ها: پارک ، رازی ، شهرداری ، خیابان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.