سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندسازی مدیریتی و مدرن‌سازی تجهیزات فنی منطقه 9

دوره آموزش تخصصی پدافند غیرعامل با شرکت سازمان‌های عضو مدیریت بحران شهری در سطح منطقه 9 برگزاری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: به منظور به روز رسانی و آشنایی با شیوه‌های نوین مدیریت بحران یک دوره آموزش مدیریت بحران با شرکت نمایندگان 13 سازمان خدمات‌رسانی با استفاده از تجربیات جهانی و عملکرد کشورهای صاحب‌نام برگزار شد.

دکتر نباتی در این کلاس یک روزه با اشاره به رئوس اساسی پدافند غیرعامل گفت:‌ قبل از آغاز هر پروژه مهم نظامی و یا غیرنظامی تدابیر پدافند غیرعامل بعنوان اقدامی پایدار و اساسی باید رعایت گردد.

بنابر این گزارش، اجرای پدافند غیرعامل می‌تواند علاوه بر کاهش چشمگیر اثرات و آسیب‌های جانی و مالی ناشی از حملات هوایی و موشکی دشمن در زمان تهدید، باعث ایجاد امنیت، انسجام عمومی و افزایش اعتماد توده‌های مردم شود.

بنا بر این گزارش دکتر نباتی استاد دوره با اشاره به تضمین استقرار سرویس‌های خدمات‌رسانی برافزایش مقاومت و پایداری عمومی تأکید کرد و تقویت اراده عمومی در تأمین دفاع غیرعامل را از دستاوردهای پدافند غیرعامل در مواقع بحرانی شهری دانست.

این گزارش می‌افزاید:‌در این دوره آموزشی که با حضور 50 نفر از مدیران سازمان‌ها تشکیل شد، شیوه‌های اجرای پدافند غیرعامل شامل مرحله بلند مدت یا آمادگی در زمان صلح، مرحله میان مدت یا تکمیل اقدامات و طرح‌ها در زمان اضظرار، مرحله کوتاه مدت یا هنگام تهاجم و مرحله پس از تهاجم برای حاضرین همراه با فیلم و اسلاید تشریح و تدریس شد.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: تجهیزات ، فنی ، مدیریتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.