سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام طیبی در جلسه کمیته فرهنگی منطقه 8 دانشگاه آزاد:

اجرای راهبردهای اساسی در حفظ صلابت فرهنگی ضروری است

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان تهران گفت: اجرای راهبردهای اساسی در ایجاد و حفظ صلابت فرهنگی جامعه امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام طیبی" مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان تهران، در ششمین جلسه کمیته فرهنگی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تبادلات علمی و فرهنگی بین واحدهای دانشگاهی باید افزایش پیدا کند.
 
وی در این مراسم که با حضور جمعی از معاونان و اعضای کمیته فرهنگی منطقه 8 به میزبانی واحد اسلام‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید بر تعامل بهینه و نزدیک واحدها، به ویژه از لحاظ فرهنگی با جامعه و شهرستان توجه کنیم و مسئولان باید موقعیت واحدهای دانشگاهی را برای شهرها به گونه‌ای ترسیم کنند که هم دانشگاه و هم شهر با هماهنگی و همکاری نزدیک با یکدیگر، در راستای رشد فرهنگی جامعه تلاش کنند.
 
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان تهران ضمن تقدیر از مسئولان واحد اسلام‌شهر افزود: واحد اسلامشهر الگوی مناسبی در زمینه‌ای که گفته شد، است.
 
حجت‌السلام طیبی خاطر نشان کرد: اجرای راهبردهای اساسی در ایجاد و حفظ صلابت فرهنگی جامعه امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه داشت.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.