سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"دوشنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نظارت مستمر از دستگاه‌های دولتی مانع ظهور فساد و ویژه‌خواری است ، رفع گرسنگی در جهان نیازمند عزم و مشارکت جهانی است ، بدهی دولت به بخش خصوصی از طریق فروش اموال و سهام صورت می‌گیرد/ حساسیت مجلس در هدفمندی یارانه‌ها و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران با هیچ پیش‌شرطی درباره "ژنو 2" موافقت نکرده است‌/ تکذیب قبول پیش‌شرط از سوی وزیر امور خارجه



 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت سازمان ملل متحد از ایران برای حضور در ژنو 2 گفت‌:‌ ایران هیچ پیش‌شرطی را برای شرکت در این اجلاس نپذیرفته است.

بدهی دولت به بخش خصوصی از طریق فروش اموال و سهام صورت می‌گیرد/ حساسیت مجلس در هدفمندی یارانه‌ها
 سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دولت در قانون بودجه سال ۹۳ می‌تواند از طریق فروش اموال دارایی‌ها و سهام بدهی خود را به شرکت‌ها، تعاونی‌ها و شهرداری‌ها پرداخت کند.

تصاویر "تعلیق" غنی‌سازی 20 درصد در نطنز

 توليد اورانيوم 20 درصد از امروز از سوی ایران قطع و خطوط ارتباطي در اين تاسيسات متوقف و رقيق‌سازي اورانيوم 20 درصد نيز آغاز شد.

ایران مقصدی دوباره برای اپوزیسیون نیست/ حافظه تاریخ ایران "ابراهیم نبوی‌ها" را در خود ثبت کرده است
 دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: برگشت دوباره اصلاح‌طلبان اپوزیسیون با هزینه‌های استکبار به کشور، هزینه دیگر برای نظام ایجاد می‌کند و به طور قطع ایران مقصد دوباره‌ای برایشان نخواهد بود.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود
 نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علیه انقلاب ما انواع شیطنتها انجام شده است زیرا انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود که به برکت اسلام و رهبری نواب پیامبر و معصومین به پیروزی نائل آمد.

نظارت مستمر از دستگاه‌های دولتی مانع ظهور فساد و ویژه‌خواری است
 سازمان بازرسی کل کشور به عنوان نوک پیکان نظارت قوه قضائیه و دیگر نهادها می‌توانند از طریق نظارت مستمر و بازرسی‌های مختلف و دوره‌ای از بروز و ظهور فساد و ویژه‌خواری در دستگاه‌های دولتی جلوگیری کنند.

لزوم پرهیز از انتقادات نابه‌جا از دولت / آغاز سونامی مرگ در خوزستان
 نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات از دولت یازدهم گفت‌:‌در شرایط فعلی باید از انتقادات نابه‌جا از دولت پرهیز کرد.

رفع گرسنگی در جهان نیازمند عزم و مشارکت جهانی است

وزیر کشور با اعلام آمادگی ایران برای گسترش همکاری‌ها با سازمان جهانی غذا و بهبود بیشتر وضعیت معیشتی و بهداشتی مهاجرین، حل مشکلات مهاجرین و رسیدگی به امور آنها را نیازمند برنامه‌ریزی منظم و عزم جهانی دانست.

آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از سامانه‌های حمل و نقل ریلی شهری و حومه ابلاغ شد

 با تصویب هیئت وزیران، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از سامانه های حمل و نقل ریلی شهری و حومه ابلاغ شد.

احکام متهمان پرونده بیمه ایران صادر شد
 سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: رای متهمین پرونده بیمه ایران صادر شده اما چون هنوز قطعی نیست نمی‌توان جزئیات آن را بیان کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.