سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات وب‌هاستینگ و میزبانی رایگان سایت‌های پربازدید

امکان انتقال ترافیک اطلاعات به داخل کشور فراهم شده که منفعت بسیاری برای کشور همراه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ یوسفی‌زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: هر لحظه چندین هزار ترابایت ترافیک اطلاعات از مراکز داده ارسال می‌شود و بالغ بر 200 سایت پربازدید ایرانی که بسیاری از پهنای باند اینترنت را مصرف می‌کند تا پیش از این در خارج از کشور میزبانی می‌شدند که مشکلات زیادی به همراه داشت، اما با راه‌انداری دیتا سنتری برای میزبانی این سایت‌ها امکان انتقال محتوا در داخل کشور برای این سایت‌ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: امکان ارائه خدمات وب‌هاستینگ و میزبانی رایگان سایت‌های پربازدید و پرمحتوای داخلی با هدف انتقال حجم وسیعی از دیتا و اطلاعات اینترنتی به داخل کشور با اراه‌اندازی وب‌هاستینگ داخلی فراهم شد.

یوسفی زاده اظهار داشت: با انتقال محتوای اینترنتی به داخل کشور حجم وسیعی از پهنای باند اینترنت در داخل کشور مصرف می‌شود. از این‌رو قیمت تعرفه انتقال محتوا بسیار کمتر از رقم فعلی خواهد شد.

وی تصریح کرد: حجم ترافیک اطلاعات این مرکز داده که تحویل شرکت ارتباطات زیر ساخت می‌شود، 25 گیگا بایت اطلاعات است و میزبانی وب اشتراکی سرور اختصاصی، میزبانی سرور و سرور مجازی ازجمله ویژگی‌های این وب‌هاستینگ است. /
انتهای‌پيام/

برچسب ها: وب ، اینترنت ، هاستینگ ، تعرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.