سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

از انصراف آلومینیوم تا برد فنی بازرگانی جواهری گنبد

تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان به دلیل انصراف از ادامه بازی برابر تیم بازرگانی جواهری گنبد با باخت فنی سه بر صفر مواجه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور دیشب تیم آلومینیوم در سالن المپیک شهرگنبد مهمان تیم بازرگانی جواهری بود که این مسابقه در ست چهارم و در امتیاز ۶ بر ۴ به دلیل اعتراض ناصر شهنازی سرمربی آلومینیوم به رای داور خط نگهدار و بیرون کشیدن تیمش از زمین مسابقه و انصراف از ادامه بازی نیمه تمام ماند.

همچنین ناصر شهنازی هم بدلیل اعتراض به قضاوت داوران کارت قرمز دریافت کرد.

بعد از این اتفاقات و با رای کمیته انضباطی سازمان لیگ و گزارش ناظر بازی نتیجه این مسابقه سه بر صفر (با امتیازات ۲۵ بر صفر) به سود بازرگانی جواهری گنبد به پایان رسید تا آلومینیوم با یک باخت فنی مواجه شود.

لازم به ذکر است که  تا قبل از اتفاقات جنجالی ست چهارم ، ست های اول و دوم این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم میزبان و ست سوم هم با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم آلومینیوم به پایان رسیده بود.

بدین ترتیب در جدول رده بندی آلومینیوم با همان ۱۹ امتیاز در مکان نهم باقی ماند و فرصت صعود به رده های بالاتر را از دست داد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.